Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام تقی زاده، رئیس گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه همگانی کردن ورزش در جامعه منجر به حفظ سلامت و نشاط اجتماعی می‌شود گفت: در ۸ ماهه سال جاری ۱۴ هزار و ۸۴۳ عنوان برنامه در سطح استان با مشارکت بیش از یک میلیون و ۱۱۶ هزار نفر اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تلاش کردیم برنامه‌های متنوع و جذاب برای تمامی سنین برگزار کنیم بیان کرد: در راستای توسعه روزافزون ورزش همگانی در تمامی مناطق اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه ریزی کرده و تا پایان سال این برنامه‌ها تداوم خواهد داشت.

رئیس گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به ۱۴ هزار و ۸۴۳ عنوان برنامه ورزش همگانی اظهار کرد: ورزش صبحگاهی، همایش پیاده روی، کوه روی و کوهپیمایی، دوچرخه سواری، همایش و جشنواره ورزشی، مسابقات محلات، برنامه فرهنگی، برنامه و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، گلگشت و جشنواره ورزش همگانی در مدارس از جمله عنوان برنامه‌های این حوزه بوده است.

تقی زاده با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری مبنی بر "اهمیت ورزش همگانی و ترویج فرهنگ ورزش برای همه "درجامعه بیان کرد: برای حفظ سلامت و نشاط آحاد جامعه و با توجه به فقر حرکتی در جامعه ضروری است که زمینه‌های لازم برای همگانی کردن ورزش در جامعه صورت گیرد و در راستای همگانی کردن ورزش همواره تلاش می‌کنیم در سطح استان برای ترغیب اهالی به ورزش همگانی اداره کل با ۸ همکاری شهرداری اردبیل، اقدام به ایجاد ۱۱ ایستگاه ورزش همگانی با تجهیزات ورزشی کرده است.

او افزود: همچنین اجرای ۹ هزار و ۲۷۶ ورزش صبحگاهی، ۲ هزار و ۱۳۱ مسابقات ورزشی، ۹۱۶ کوه روی و کوهپیمایی از جمله برنامه‌های اجرا شده است از مجموع برنامه‌های اجرا شده ۶ هزار و ۶۰۸ برنامه برای بانوان و ۸ هزار و ۲۳۵ برنامه برای آقایان بوده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی ورزش و جوانان برنامه ورزشی ایستگاه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل

محمدعلی پهناور گفت: پارسال ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای پروژه‌های ورزشی استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که با همدلی و کمک نمایندگان مجلس و مسئولان عالی استان این رقم تا پایان سال به بیش از ۲ برابر افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: علاوه بر این اعتبارات استانی در نظر گرفته شده برای طرح‌های عمرانی ورزش استان با عنایت استاندار پارسال از ۳۸۰ میلیارد ریال به ۵۸۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

او بیان کرد: با اینکه پارسال اعتبارات لازم برای تکمیل و اتمام پروژه‌های ورزشی استان اردبیل افزایش چشمگیری داشت اما این اعتبارات به هیچ وجه جوابگوی پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام درنقاط مختلف این استان نیست و تلاش می‌کنیم با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امسال نیز اعتبارات لازم برای تکمیل و اتمام پروژه‌های ورزشی استان افزایش یابد.

پهناور با بیان اینکه غیر از مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل، ۶۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در نقاط مختلف این استان وجود دارد، گفت: برای تکمیل و اتمام ۶۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در نقاط مختلف استان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال مورد نیاز است و با این روند تخصیص اعتبار شاید تکمیل و بهره‌برداری از آنها ده‌ها سال طول بکشد.

او تصریح کرد: برای حل کسری اعتبار مورد نیاز علاوه بر تلاش برای افزایش اعتبارات ملی باید نسبت به تامین اعتبارات لازم با روش‌های مختلف اقدام می‌کردیم و بر همین اساس تصمیم گرفته شد تا از فرصت استثنایی مولدسازی نهایت استفاده برای رفع این کمبودها استفاده شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد
  • دستور استاندار قم برای رسیدگی به مشکلات تیم‌های ورزشی
  • تیم‌های ورزشی استان حاضر در لیگ‌های کشوری حمایت می‌شوند
  • با همکاری دستگاه‌های اجرایی به دنبال توسعه ورزش استان هستیم
  • افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل