Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از ورود کمیسیون متبوعش به موضوع آلودگی هوا و انتشار بوی نامطبوع درتهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از تداوم آلودگی در شهر تهران گفت: شهرداری، سازمان محیط زیست و استانداری باید در خصوص چرایی تداوم آلودگی هوا پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمار مرگ و میر‌ها در روز‌های آلوده بر ضرورت بررسی این معضل تاکید دارد، افزود: تداوم روز‌های آلوده در تهران نشان از ناکارآمدی دستگاه‌های مسئول دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به مشخص نشدن علت بوی نامتبوع تهران، تصریح کرد: متاسفانه درروز‌های اخیر آلودگی هوا و بوی نامتبوع شرایط نامساعدی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی از ورود کمیسیون عمران مجلس به موضوع آلودگی هوا و بوی نامطبوع تهران خبر داد و گفت: مسئولان مربوطه از شهرداری، محیط زیست و استداری با حضور در کمیسیون عمران نتیجه فعالیت‌های انجام شده برای این دو معضل پایتخت را ارایه می‌دهند.

رضایی یادآور شد: شهرداری باید گزارشی از نتیجه اجرای طرح کاهش آلودگی هوا نیز به مجلس ارایه کنند تادر خصوص ادامه این طرح یا لغو آن تصمیم گیری نهایی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا پایتخت مرگ نماینده مردم در مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم

فارس نوشت: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دفاع نماینده عضو جبهه پایداری از گشت محلی سپاه/ حاجی دلیگانی: تعارضی با وظایف نیروی انتظامی ندارد وقتی نماینده مجلس وزیر ارشاد را نمی شناسد! (عکس)

دیگر خبرها

  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • برنامه جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی به مجلس ارائه می‌شود
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران