Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:48:46 GMT

چهار مؤلفه جبهه پایداری در انتخابات تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۱۷۸۶

چهار مؤلفه جبهه پایداری در انتخابات تشریح شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی جبهه پایداری، «سیدمیرهاشم موسوی»  دبیر کمیته انتخابات مجلس جبهه پایداری در دیدار جمعی از جوانان و فعالان سابق دانشجویی گفت: یکی محورهای اساسی در هر انتخاب، داشتن معیار و چارچوب مشخص برای  فرایند گزینش افراد است، به عبارتی در پس هر مصداق برای انتخاب، معیارهای گزینش و انتخاب هست که محتوا و جهت انتخاب را شکل می‌دهد، لذا هرچه که در گزینش و انتخاب‌ها هماهنگی حداکثری بین معیار ها و مصادیق فهم شود، شکاف جریانی در ادعا و عمل به حداقل می‌رسد و خروجی انتخاب هم در نتیجه خروجی مطلوب تری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زبان گویا و مشترکی که بین جریان‌ها و گفتمان‌های انقلابی هم‌سو می‌تواند زمینه توافق حداکثری را رقم بزند، زبان گفتمانی حول شاخص‌های معین و مشترک است، گفت: هرگونه همکاری‌های عملیاتی و سیاست‌ورزی‌ها خارج از معیارها و شاخص های مشخص بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی محکوم به شکست بوده و نتایج خوبی را در بر نخواهد داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: تجربه سال‌های گذشته این را نشان می‌دهد که اتفاقا مشکلات انتخابات آنجایی خود را نشان داده که به معیارها و شاخص های گفتمانی بی‌توجهی و یا کم توجهی شده است؛ لذا داشتن معیار و تبیین آنها برای مردم و همچنین انتخاب افراد بر آن اساس یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند زمینه انتخاب بهتر و ایجاد حرکت و جهش انقلابی را در عرصه های  مختلف  برای کشور فراهم بکند.

دبیر کمیته انتخابات جبهه پایداری گفت: اعتقاد دارم زبان مشترک گفت وگو با مردم قبل از هر چیزی، باید معیارها و شاخص‌های انتخاب باشد، و اگر در این زمینه عزم اجتماعی خوبی صورت بگیرد قطعاً مردم تکلیف خودشان را بهتر از احزاب انجام می‌دهند.

موسوی ادامه داد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی طی جلسات مکرر در مرکز و استان‌ها، با رویکرد دینی و استفاده از فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظّم رهبری، در چهار مولفه کلان شامل تدین، تخصص، مردمی بودن و انقلابی بودن، شاخص‌های انتخاب افراد برای این دوره از انتخابات مجلس را تدوین  و ارائه کرده است تا افرادی که به مردم برای انتخابات عرضه می‌شوند به معنای واقعی در طراز گفتمان  انقلاب اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه در این چهار مولفه حدود ۴۰ زیر مولفه و شاخص وجود دارد که با تدقیق اشخاص نسبت به آنها می‌توان دست به انتخاب افراد انقلابی و کارآمد زد، اظهار داشت: ما در جلساتی که با برخی از نمایندگان جبهه انقلاب درباره وحدت داشتیم، رسیدن به وحدت گفتمانی حول شاخص ها را بیان کردیم که الحمدالله دوستان هم استقبال خوبی داشتند و امیدواریم همین طور این روند رو به تزاید برود.

 موسوی ادامه داد: در این میان ضرورت ارائه ایده انقلابی و بومی اداره کشور بیش از پیش خواهد بود که مختصات آن‌ در سیاست ها و فرمایشات مقام معظم رهبری به کرات گفته شده است که انشالله جبهه پایداری در این زمینه اقدام خواهد کرد.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری اصولگرایان انتخابات مجلس شورای اسلامی جبهه پایداری پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اصولگرایان انتخابات مجلس شورای اسلامی جبهه پایداری مقام معظم رهبری اصولگرایان انتخابات مجلس شورای اسلامی جبهه پایداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزدهای راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور علیرضا افشار ریاست شورای راهبردی جبهه، ناظمی اردکانی دبیرکل جبهه ایران قوی، نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس تهران، اعضای شورای سیاستگذاری جبهه و جمعی از نخبگان سیاسی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رییس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسوولان نظام علی الخصوص بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزدهای حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

کد خبر 6085632

دیگر خبرها

  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است