Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس بهداشت اسلامی با حضور وزرا و نمایندگان بلندپایه از ۴۰ کشور اسلامی،کار خود را در ابوظبی آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « wam»، کنفرانس بهداشت اسلامی با حضور وزرا و نمایندگان بلندپایه از 40 کشور اسلامی،کار خود را در ابوظبی آغاز کرد.

 

موضوع این کنفرانس دو روزه که به میزبانی وزیر بهداشت امارات با همکاری سازمان همکاری اسلامی برگزار می شود «کیفیت زندگی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت کنندگان در این همایش در مورد اولویت مسائل بهداشتی برای جوامع اسلامی بحث می کنند و تجربیات مختلف در این زمینه میان کشورهای مختلف مبادله خواهد شد.

 

دکتر «یوسف بن احمد العثیمین»،دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و دکتر «تیدروس گبرسوس» ،دبیر کل سازمان بهداشت جهانی هم در این کنفرانس شرکت دارند.

 

در این همایش بهترین شیوه های مربوط به بهداشت و درمان ، برجسته سازی شرایط بهداشتی و سازوکارهایی برای دستیابی به پروژه های اسلامی بیشتر در زمینه پیشگیری از بیماری ها ، مراقبت های بهداشتی و کیفیت زندگی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

همچنین تجربه های موفق جهانی توصیه های مؤثر برای بهبود بخش بهداشت و درمان در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در این همایش ارائه می شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر طرح ملی فهما اردبیل فهما هرمزگان ابوظبی سازمان همکاری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه سلامت شهری در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اسدالله احمدی در گفتگوی خبری سیما با اشاره به اهمیت مراقبت از سلامت ساکنان جزیره کیش، گفت: مراقبت از سلامتی براساس یک برنامه پیوسته و همیشگی برای حفظ سلامت مردم از نظر بیمار‌های واگیر و غیر واگیر باید انجام شود.

احمدی با بیان اینکه هفتاد درصد مرگ و میر‌ها در جهان بر اثر بیماری‌های غیر واگیر رخ می‌دهد، گفت: غربالگری‌های اولیه در سطح یک با حضور مراقبان سلامت انجام می‌شود و این برنامه مبتنی بر شناسایی جمعیت نیازمند به مراقبت و ارجاع بیماران به پزشک اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت کیش با اشاره به طرح تشدید بازرسی‌های بهداشتی نوروزی، گفت: از ۲۴ اسفند تاکنون بیش از هفتصد مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و در حدود سیصد مکان عمومی بازدید شده است.

احمدی افزود: پایش آب آشامیدنی، نمونه برداری از مواد غذایی، مراقبت از مادران، واکسیناسیون چهل فرد دچار حیوان گزیدگی، آزمایش‌های غربالگری تروئید دوازده کودک تازه متولد شده نیز از دیگر اقدامات مرکز بهداشت کیش در تعطیلات نوروز بوده است.

رئیس مرکز بهداشت کیش، گفت: در راستای اجرای نظام مراقبت از بیماری‌های واگیر در ایام تعطیلات نوروز  نود لام تشخیصی مالاریا تهیه شد و مراجعان مشکوک به سل و یا خطر بیماری‌های عفونی نیز برای تشخیص دقیق به آزمایشگاه ارجاع داده شدند و خدمات بهداشتی را دریافت کردند.

اسدالله احمدی گفت: دو پایگاه مراقبت مرزی در فرودگاه و بندرگاه کیش مستقر است و ورود گردشگران را رصد می‌کنند و بازدید‌های بهداشتی را از کشتی‌های ورودی به بندرگاه براساس دستورالعمل‌های بین المللی انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمرکز بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌ها در فولاد مبارکه
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • انجام ۱۸۲ هزار مأموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • کشف ۱۸۸ کیلو گرم مواد غذایی فاسد در فیروزکوه
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند
  • ۲۵۰۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه بوشهر