Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده‌های مربوطه، اسامی محرومین و احکام محرومیت و جرایم نقدی برخی از عوامل فعال در فوتبال یا فوتسال کشور را به شرح زیر اعلام کرد:
مرتضی محمودی علی آبادی-۱۳ سال محرومیت- ششصد میلیون ریال جریمه نقدی
حامد رمضانی- سه ماه محرومیت- سیصد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی
شهناز رمضانی- سه ماه محرومیت - سیصد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی
فرهاد رمضانی- سه ماه محرومیت- دویست میلیون ریال جریمه نقدی
مهرداد جعفری- شش ماه محرومیت- یکصد میلیون ریال جریمه نقدی
محمد جعفر دوره گرد- دویست میلیون ریال جریمه نقدی
امیر شالی بیگی- ده سال محرومیت- هفتصد میلیون ریال جریمه نقدی
عبدالرضا تاجفر- دوازده سال محرومیت - چهارصد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی
عبدالحسین وفاء-یک سال محرومیت
علیرضا دهشمند- دویست میلیون ریال جریمه نقدی
عباس قانع عز آبادی- سه سال محرومیت
سامان عبدی- یکصد میلیون ریال جریمه نقدی
سعید طرزی-پنج سال محرومیت- دویست میلیون ریال جریمه نقدی
رضا شهلایی- محرومیت مادام العمر - یکصد میلیون ریال جریمه نقدی

در بین اسامی محرومان عباس قانع گزارشگری که به تازگی برخی بازی‌ها را گزارش می‌کرد هم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمیته اخلاق محرومیت تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   در خصوص استیناف موسسه فرهنگی ورزشی میهن آریو اسلامشهر نسبت به کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدلیل تخلفات تماشاگران و فحاشی و پرتاب بطری آب به سوی کمک داور در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم میهن آریو اسلامشهر و نفت و گاز گچساران از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.   در خصوص استیناف باشگاه سرخ جامگان مشکین شهر نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه وحدت اردبیل و آقای راستین گلناری مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز در مسابقه فوتبال صادر نموده است نظر به اینکه حسب مندرجات پرونده و ملاحظه استعلام واصله از هیئت فوتبال استان تهران فسخ قرارداد بازیکن مذکور در هیئت فوتبال ثبت نگردیده و هیئت فوتبال استان تهران به موجب استعلام اعلام داشته مشارالیه کماکان با باشگاه سرخ پوشان آرنا دارای قرارداد فعال است، بنابراین با عنایت به مراتب یاد شده و نظر به ضرورت رعایت مقررات شکلی از حیث ثبت فسخ و یا اقاله قرارداد‌ها در هیئت‌های فوتبال و سامانه نقل و انتقالات لذا دادنامه تجدیدنظرخواسته به استناد ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال نقض و به استناد ماده ۶۱ مقررات مذکور باشگاه وحدت اردبیل محکوم به نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم سرخ جامگان و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و بازیکن مذکور به سه جلسه محرومیت و دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد. رأی صادره قطعی است.   در خصوص استیناف تیم نوین سرخ پوشان زنجان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل تخلفات تماشاگران (پرتاب سنگ و فحاشی به داوران) در جریان مسابقه دو تیم آرکا فوتبال تبریز و نوین سرخ پوشان زنجان از سری مسابقات لیگ مناطق ۱۸ سال کشور صادر گردیده است با توجه به ماده ۱۰۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رای معترض عنه قطعی می‌باشد لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی، تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می‌شود این رای قطعی است.   در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی کانی کردستان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت خانم رحمتی مدیر عامل باشگاه کانی کردستان به یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های کشور بدلیل بدرفتاری نسبت به داوران و سایر مسئولین در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان از سری مسابقات لیگ برتر بانوان صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • تماشاگران شمس‌آذر محروم شدند
  • محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند
  • رایزنی مدیران استقلال با فدراسیون؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود!
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • احتمال محرومیت دو استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد