Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت و اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور گفت: در حوزه اقدامات حمایتی در سال ۹۷ و ۹۸، ۸۷ میلیارد تومان به خانواده زندانی‌ها کمک شد. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوالفضل حجتی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در لرستان اظهار داشت: در راستای اصلاح و تربیت زندانی‌ها خدماتی به آنها ارائه می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به خدمات فرهنگی و تربیتی، آموزش‌های رسمی و غیررسمی، تربیت بدنی، مهارت‌آموزی، فراگیری حرفه و شغل مناسب بعد از آموزشی، اشتغال زندانی‌ها در داخل زندان یا مراکز صنعتی و کشاورزی  وابسته به زندان‌ها و خدمات حمایتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه اقدامات حمایتی در سال 97 و 98، 87 میلیارد تومان فقط به خانواده زندانی‌ها کمک شده، همچنین در زمینه مهارت‌آموزی 56 هزار نفر گواهی مهارت مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کردند.

فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند30 درصد استخدامی‌های دولتی به فرزندان ایثارگران اختصاص می‌یابدواکنش خسروی به اظهارات مقام آمریکایی درباره تبادل زندانیان

معاون سلامت و اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور عنوان کرد: بیش از 248 دارالقرآن فعال در کشور داریم که در این مراکز، 21 هزار نفر در رشته حفظ قرآن مورد آموزش قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: این دوازدهمین سال متوالی است که سازمان زندان‌ها در حوزه نماز به‌عنوان دستگاه برتر معرفی می‌شود همچنین در زمینه اجرای سیاست‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز سازمان زندان‌ها به عنوان دستگاه‌ برتر شناخته شده است.

حجتی‌پور خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای این برنامه‌ها این است که با بازسازی شخصیت فرد و ایجاد تغییراتی در فکر و نگرش او، شرایطی ایجاد کنیم که هر زندانی پس از آزادی بتواند زندگی سالمی در جامعه داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی‌ بر«بیشتر زندانیان پس از آزادی برای دریافت تسهیلات با مشکل ضامن روبه‌رو هستند و بانک‌ها در این رابطه سخت‌گیری زیادی دارند، برای این موضوع چه راهکاری دارید؟»، بیان کرد: ما مقررات بانکی را ما نمی‌توانیم تغییر دهیم، مذاکراتی هم انجام شده که در زمینه ضامن سخت‌گیری نکنند ولی آنها تابع قوانین خودشان هستند.

انتهای پیام/ 648/ح

R41450/P/S6,72/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی زندان شوشتر؛ با تلاش و پیگیری حجت الاسلام محمد شوشتری نسب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر و برگزاری جلسه با یکی از خیرین این شهرستان، زمینه پرداخت بدهی و آزادی ۴  زندانی که باوجود اتمام جنبه عمومی جرم، به دلیل پرداخت نشدن جریمه و ردمال در زندان بودند، فراهم شد.

این خیر نیکوکار با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال، زمینه آزادی و بازگشت این افراد به جامعه و کانون خانواده را فراهم کرد.

حجت الاسلام شوشتری نسب همچنین از همکاری علیرضا خسروی، رئیس و کارکنان ندامتگاه شوشتر و  انجمن حمایت از زندانیان که با برگزاری جلسه‌های صلح و سازش در قالب شورای حل اختلاف، زمینه شناسایی و آزادی این زندانیان را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم