Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: با توجه به اینکه اکنون کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و دشمن فشارهای زیادی علیه کشور ایجاد می کند، بنابراین کشور نیازمند تشکیل مجلسی همگام با بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، فرمانده سپاه ثارلله استان و جمعی از مسئولان اجرایی انتخابات در تالار برق کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی اظهار داشت: مجلس یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است از این رو انتخاب نمایندگان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و دشمن فشارهای زیادی علیه کشور می کند، بنابراین کشور نیازمند تشکیل مجلسی همگام با بیانیه گام دوم انقلاب است.

امام جمعه کرمان مطرح کرد: دشمن با اعمال تحریم‌های ظالمانه معیشت مردم را نشانه گرفته و در تلاش است تا کوچک ترین اعتراضات مردمی را به فتنه و آشوب تبدیل کند.

دشمن به دنبال ایجاد هجمه ای جدید در زمان انتخابات مجلس است

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی یادآور شد: دشمن در جنگ روانی که علیه ایران به پا کرده است، داشته‌های ما را ضعیف جلوه داده و به بزرگنمایی ضعف های ما می پردازد تا مردم را ناامید کند و به دنبال ایجاد یک هجمه عظیم در زمان انتخابات است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند این توطئه دشمن را خنثی کند، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران در عبور از چالش‌ها تجربه خوبی دارد از این رو اهداف شوم دشمن، همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: برگزارکنندگان انتخابات که کار نظارت را به عهده دارند باید مسئولیت خود را دقیق انجام داده و باید به این نکته توجه داشته باشیم که خدا ناظر بر همه اعمال ما است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد:عملکرد شما در سرنوشت انتخابات تاثیر دارد از این رو ناظرین انتخابات باید عدالت را در روند برگزاری انتخابات رعایت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: مسئولیت نظارت بر انتخابات یک مسئولیت معنوی است و جایگاهی ندارد که ما بخواهیم در آن کوتاهی کرده و خودمان را مدیون کنیم بنابراین همه با هم باید به گونه ای عمل کنیم که انتخابات پرشور و بدون حاشیه در کشور و استان برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

سردار احمد رضا رادان عصر پنجشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور (عفاف و حجاب) در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: رئیس جمهور در حمایت از عفاف و حجاب ایستاده است تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری و ساری شود.

وی ادامه داد: همچنین وزیر کشور انقلابی، صدا و سیما، اصحاب رسانه و افراد قلم به دستی که در حمایت از عفت عمومی گام برمیدارند تشکر می‌نمایم.

وی بیان کرد: در طرح نور، راه پر فراز و نشیبی داریم که مردم انقلابی این راه را درک کرده اند و در حمایت از پلیس خودشان به میدان آمده اند.

سردار رادان تاکید کرد: دشمن تلاش فروانی دارد که القا کند پلیس در این معرکه تنهاست، اما مردم خط بطلانی بر افکار پلیدشان زدند و نشان دادن همراه با پلیس هستند.

وی گفت: دشمن در معرکه‌های مختلف به این نتیجه رسیده است که نبرد و رویارو با ایران اسلامی به جز شکست چیز دیگری برایش در بر ندارد و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد، دشمنی که تا بن دندان مسلح و دنیا پشتش بود در برابر تقوا، ایمان و اراده رزمندگان اسلام راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد برای ما ابرقدرتی کند، اما رزمندگان ما تمام دیوار‌های دفاعی دشمن آمریکایی و صهیونیست‌ها را در می‌نوردند و موشک‌ها را به زمین اسرائیل هدایت می‌کنند.

وی با تاکید بر این که دو بال عفت و غیرت نباید از ما گرفته شوند گفت: چشم مردم اگر به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته می‌شود و محیط برای بیننده عادی خواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: دختران ما دشمن ما نیستند، اما مورد هدف و هجمه دشمن قرار گرفته اند تا سرباز بی جیره و مواجب آن‌ها باشند، لذا ما در حقیقت از دختران میهن اسلامیمان صیانت می‌کنیم، چرا که آنان مادران آینده این مرز و بوم هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست و رسما اعلام می‌کنم موضوع حجاب و عفاف را موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم و آن را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم.

وی با بیان این که در آینده‌ای نزدیک پشت پرده‌های جریان ضد حجاب را معرفی خواهیم کرد گفت: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

وی افزود: در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم و همینطور نیز بر علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

مردم قم در این تجمع با سر دادن شعار‌های نیروی انتظامی تشکر تشکر، مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، سردار قهرمان تشکر تشکر، پلیس فداکار تشکر تشکر، الله اکبر، نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است پیروی از فاطمه اطهر است، حجاب ما مظهر ایمان ماست، حمایت خود از اجرای طرح نور در کشور را اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم