Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@18:05:09 GMT

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان می آید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۱۹۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان می آید

احسانی از سفر وزیر ارشاد به همدان خبر داد و گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت شرکت در کنگره ملی آیت الله تالهی (۲۸ آذر) به همدان سفر می کند.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در کنگره بزرگداشت آیت‌ا... تألهی به همدان سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه این کنگره روز پنجشنبه 28 آذرماه با حضور وزیران ارشاد و علوم در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد؛ افزود: این اداره کل به عنوان کمیته فرهنگی و پشتیبانی کنگره برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته است.

 

احسانی از برگزاری نمایشگاه عکس مفاخر استان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل برگزاری کنگره، غرفه گردشگری همدان برپا خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه یادمان آیت‌ا... تألهی توسط این اداره کل آماده شده است؛ خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با موسسه شهید محراب آیت‌ا... مدنی، از برگزاری این کنگره حمایت خواهیم کرد.

 

احسانی با اشاره به برگزاری برنامه های جنبی در کنار کنگره، افزود: همزمان با اجرای مراسم، تعدادی از هنرمندان تجسمی استان به تصویرگری در خصوص آیت‌ا... تألهی می‌پردازند.

 

وی از برپایی نمایشگاه کتاب از آثار این عالم گرانقدر هم خبر داد و گفت: آثار منتشر شده ایشان در سالن برگزاری کنگره در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اردبیل طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان استان بوشهر کنگره ایت الله سفر وزیر ارشاد استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه ۸۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با اشاره به برگزاری جلسه شورای معین در کنار جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در جلسه امروز شورا سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی که برای اولین بار تدوین شده، تصویب و مقرر شد با اصلاحاتی ابلاغ شود.

وی افزود: ماده واحده واگذاری کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز تصویب شد.
 
خسروپناه بیان کرد: بر مبنای مصوبه امروز اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران واگذار شد، بر این اساس نظامی برای سنت دانشگاهی تدوین خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شورا در جلسه امروز خبر داد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال قبل ۹۹ مصوبه داشت که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری بودند برخی مصوبات راهبردی و برخی جنبه هدایت‌گری داشتند.

خسروپناه اعلام کرد: در جلسه امروز درباره عفاف و حجاب بحث‌های کارشناسی صورت گرفت و پیشنهادها و راهکارهایی در حوزه شناختی و معرفتی ارائه و بر رعایت مقررات حجاب مخصوصا در ادارات دولتی تأکید شد، بحث درباره این موضوع مهم در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و مقرر شد برنامه‌ها اجرایی و ایجابی از سوی دستگاه ها ارائه شود.

 

   

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران