Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه سال گذشته درآمد پروازهای ورودی 1700 میلیارد تومان بود، گفت:‌این رقم نسبت به سال 96، 14 درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیاوش امیر مکری امروز در نشست خبری چهارمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: روزانه هزار پرواز عبوری از آسمان کشور تا پیش از این داشتیم اما پس از آنکه آمریکا به دشمنی فضای ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ناامن اعلام کرد، بخشی از پروازهای عبوری ما کاهش یافت، اما با ایجاد اطمینان امروز به 900 پرواز در روز رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال 97 درآمد پروازهای عبوری 1700 میلیارد تومان بود که نسبت به سال 96، 14 درصد کاهش داشت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر اینکه 68 درصد درآمد شرکت فرودگاه‌ها از محل پروازهای عبوری است، گفت: این رقم برای توسعه تجهیزات هوانوردی استفاده می‌شود.

امیر مکری افزود:20 درصد درآمد ما در حوزه خدمات فرودگاهی و 5 درصد از محل واگذاری اماکن فرودگاهی است.

وی اضافه کرد: سهم فرودگاه‌های کشور که از مسافران دریافت می‌شود در پروازهای داخلی 7 هزار تومان و در پروازهای خارجی 35 هزار تومان است که هیچ تناسبی با هزینه تمام‌شده خدمات ندارد.

این خبر تکمیل می‌شود

منبع: فارس

کلیدواژه: درآمد پرواز آمریکا وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در واکنش به برخی شایعات در خصوص محدودیت پروازی در برخی مناطق کشور اعلام کرد: در زمان حاضر هیچ محدودیت پروازی در فرودگاه های کشور وجود ندارد. تمامی مسیرهای هوایی آسمان ایران باز است و هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد.

قطر پروازهایش به ایران را از سر گرفت

وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود و در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عملیات پروازی در فرودگاه مهرآباد از سر گرفته شد کد خبر 844808 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران هواپیما

دیگر خبرها

  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد