Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-25@19:29:08 GMT

پاسخ قالیباف به ادعای بدهکار بودن شهرداری

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۲۷۹

پاسخ قالیباف به ادعای بدهکار بودن شهرداری

به گزارش «نماینده» با نزدیک شدن به انتخابات، تخریب رقبا برای اصلاح طلبان عاری از کارنامه موفق، رخداد عجیبی نیست. آن هم درشرایطی که باوجود دست گرفتن قوای مجریه و مقننه و شوراهای شهر نتوانستند هیچ یک از کارهای رقیب خود را در کم‌ترین سطح ممکن اجرایی کنند.

حمله علیه دستاوردهای شهردار اسبق تهران در حالی صورت می‌گیرد که مسئولان شهری نه تنها با بودجه محقق شده ای که بسیار بیشتر از بیشترین بودجه شهرداری پیشین بود پروژه و عملیات‌های شهری را متوقف کردند که مدیریت سطحی شهر را نیز به امید باد و باران رها کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بوی نامطبوع تهران گرفته تا عدم مقابله با آلودگی هوا.

چندی پیش محمدباقر قالیباف در برنامه دست خط شبکه پنج سیما درباره میزان بدهی‌ شهرداری تهران صحبت کرد و گفت: «در همین برنامه شما از حناچی پرسیدید بدهی شهرداری چقدر است؟ او گفت ۵۲ هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری است، بعد از آن به شورای شهر یک نامه نوشتند که بدهی شهرداری ۶۲ هزارمیلیاردتومان است. من می‌گویم در این سه ماه ۱۰ هزارمیلیارد از کجا پیدا شد؟»

قالیباف ادامه داد: «زمانی که داشتند بودجه سال ۹۷ را می‌دادند بدهی که در سال ۹۶ برای سال ۹۷ نوشتند که در مدیریت همین شورا نیز بوده، ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.»

وی افزود: «زمان مدیریت ما شورای شهر تصویب کرد مجموعه شهروند و مجموعه شهر آفتاب را به بانک شهر بدهیم کارشناسی و قیمت گذاری کردند و تصویب شد که این دو مجموعه به بانک هر واگذار شود بنابراین ۷ هزار میلیارد از آن ۲۳ هزار میلیارد کسر و ۱۶ هزارمیلیارد تومان شد. از این ۱۶ هزارمیلیارد بدهی، ما ۱۴ هزارمیلیارد تومان از دولت طلبکار بودیم و ۱ میلیارد دلار هم اگر یادتان باشد مجلس تصویب کرد که در دوره دولت دهم به ما ندادند.»

قالیباف گفت: «اشاره کردند که بودجه سال گذشته شهرداری ۱۹ هزارمیلیارد تومان بوده و تحقق هم پیدا کرده است، ‌روزی که ما از شهرداری خداحافظی کردیم بیشترین بودجه در دوره مدیریت ما ۱۷ هزارمیلیارد تومان بوده است، من می‌گویم چطور ما با ۱۷ هزار میلیارد تومان آن فعالیت ها را انجام میدادیم اما شما با ۱۹ هزار میلیارد تومان، ‌بودجه تان هم تحقق پیدا کرده چرا فعالیتی انجام نمی‌دهید؟»

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات محمدباقر قالیباف نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سالار علی ویسی در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسوول برگزار شد،اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود:در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد:اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد:بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898991

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • ضرب‌الاجل مجلس برای دولت/منتظر مدیریت بازار ارز هستیم
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است