Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@22:55:08 GMT

هلال احمر تنگستان بدون رئیس سیر مسیر می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۳۲۷

هلال احمر تنگستان بدون رئیس سیر مسیر می کند

در حالی هلال احمر تنگستان بدون رئیس اداره می شود که قریب به یک ماه از خدا حافظی بی سر و صدای امیرنژاد از سمت ریاست این نهاد می گذرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، در حالی هلال احمر تنگستان بدون رئیس اداره می شود که قریب به یک ماه از خدا حافظی بی سر و صدای امیرنژاد از سمت ریاست این نهاد می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده ها حاکی از آن است که رئیس اسبق هلال احمر تنگستان بدون اطلاع اهالی رسانه و مردم از سمت خود خدا حافظی کرده و یا به هر دلیل دیگر شاهد حضور وی در این نهاد نیستیم و با این وجود باید اوضاع را از مسئولین بالا دستی جویا شد که با بررسی حتما به اطلاع همشهریان رسانده خواهد شد.

اما آنچه مهم و قابل تامل این است که بایستی دست اندر کاران موضوع در این فصل سال که خطر وقوع سیل یا هر حادثه ای دیگر محتمل است و نهاد مردم یاری مثل هلال احمر که در خدمت رسانی و امداد به مردم حرف اول را می,زند نباید بدون رئیس بماند و وقوع این مسئله جای سوال دارد که مسئولین شهرستانی و استانی بد نیست این موضوع را هم مد نظر داشته باشند.

امیدواریم دوستان مسئول در شهرستان و استان هر چه سریعتر نسبت به معرفی ریاست هلال احمر تنگستان همت گماشته و فردی شایسته را جهت تصدی این مسئولیت بگمارند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نهاد ریاست جمهوری مصر با صدور بیانیه‌ای از تماس تلفنی میان «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر و «امانویل ماکرون» رییس جمهور فرانسه خبر داد.

بر اساس این بیانیه روسای جمهور مصر و فرانسه در این تماس تلفنی تحولات غزه و تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس فوری و مبادله اسیران میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نهاد ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که ماکرون و السیسی تحولات منطقه و تنش‌های اخیر را نیز مورد رایزنی قرار دادند و نسبت به خطر لغزش منطقه به سوی عدم ثبات هشدار دادند.

همچنین بر اساس این بیانیه ماکرون و السیسی طی این تماس تلفنی تاکید کردند که باید به راه حلی عادلانه برای حل و فصل مساله فلسطین دست یافت.

نهاد ریاست جمهوری مصر در ادامه بیان کرد که روسای جمهور فرانسه و مصر راه برقراری ثبات در منطقه را راه حل دو دولتی عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6085707

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان