Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: به‌منظور جلوگیری از ورود پول‌های ناسالم به فضای انتخاباتی، دادستان‌های سراسر استان هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها را رصد و در صورت احراز تخلف برای متخلفان پرونده تشکیل خواهند داد.

هادی هاشمیان امروز در جلسه شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: حوزه‌های قضایی را مکلف کرده‌ایم تخلفات و جرائم انتخاباتی را به‌سرعت رسیدگی و به زمان بعد از برگزاری انتخابات موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان در ادامه با انتقاد از دعوت برخی افراد مسئله‌دار برای سخنرانی در مراسم و همایش‌های استانی از فرمانداران خواست: بر همایش‌ها و سخنرانانی که در این مراسم‌ها حضور دارند بیشتر نظارت کنند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان در ادامه گفت: اگر داوطلبان نمایندگی مجلس به معرفی خود اکتفا و از تخریب سایر نامزدها خودداری کنند حتماً انتخابات پیش رو، مانند سال‌های گذشته، سالم، به دور از تنش و با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

هادی هاشمیان از مردم هم دعوت کرد: در کنار دستگاه‌های نظارتی و قضایی به برگزاری انتخابات سالم کمک کنند و اگر تخلف یا جرمی مشاهده کردند به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۶۱۱۴ پیامک کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه گفت: با تعیین کمیته‌ای در دادسرای مرکز استان، علاوه بر جواب استعلام هیئت‌های اجرایی استان، پاسخ استعلام از دیگر مناطق کشور را هم بلافاصله ارسال کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی با تأکید بر رعایت بی‌طرفی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلس هم گفت: تبلیغات زودهنگام و راه انداختن کارناوال از مصادیق جرائم انتخاباتی است و برای متخلفان پرونده تشکیل می‌شود.

جلسه شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان امروز در دادگستری برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس یازدهم گلستان تبلیغات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم

سرهنگ تجری رییس پلیس فتای گلستان گفت: آمار جرائم سایبری در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: در بین جرائم سایبری بیش از ۷۰ درصد متعلق به جرائم مالی مانند کلاهبرداری رایانه‌ای و برداشت غیر مجاز از حساب افراد است که در این زمینه نیز شاهد افزایش ۶۰ درصدی جرائم بودیم. 

رئیس پلیس فتای گلستان افزود: اکثر پرونده‌ها در خصوص تبلیغات کذب و فریبنده فروش کالا در صفحه‌های اجتماعی و کلاهبرداری از طریق سایت‌های دیوار و شیپور است.

او از کاربران فضای مجازی خواست لینک‌های ناشناس و آلوده‌ای که برای آنها ارسال می‌شود را مشاهده نکنند و از گوشی خود حذف کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • پلیس راهور : افزایش مبلغ جریمه ها هنوز ابلاغ نشده است
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌ های رانندگی؛ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی/ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی/ افزایش مبلغ جریمه‌ها هنوز ابلاغ نشده است
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور کلید می‌خورد
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره