Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:24:49 GMT

پیشتازی بنیادمسکن لرستان در بازسازی کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۴۴۴

پیشتازی بنیادمسکن لرستان در بازسازی کشور

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت: ۴۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده استان به بانک معرفی و تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به صاحبان این واحدها پرداخت شده است.

مسعود رضایی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع واحدهای معرفی شده به بانک، ۴۶ هزار نفر موفق به عقد قراردادِ شده‌اند که علاوه بر پرداخت بلاعوض، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع ۶۰ هزار تن سیمان رایگان در مناطق سیل‌زده لرستان تصریح کرد: کار تعمیر ۱۹ هزار واحد نیز به پایان رسیده و ۲۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین همچنان در این مناطق خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان در خصوص واحدهای احداثی، خاطرنشان کرد: ساخت ۱۲ هزار و ۱۵۳ واحد آغاز شده که ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد در مرحله آرماتوربندی، ۹۱۰۰ واحد اسکلت، ۷۳۰۰ واحد اجرای سقف و دیوار هستند.

رضایی اضافه کرد: باتوجه زحمات و تلاش‌های صورت گرفته بنیادمسکن لرستان تاکنون رتبه نخست بازسازی در کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واحد مسكوني مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز