Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان رضوی از فردا تحت تاثیر سامانه بارش زا قرار می‌گیرد که انتظار می‌رود افزایش ابرناکی، گاهی افزایش سرعت وزش باد و بتدریج بارندگی‌ها از سمت نواحی جنوبی و غربی استان آغاز شود که به طور متناوب تا اواخر وقت روز چهارشنبه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس آخرین خروجی نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌بینی طی امروز کماکان جوی نسبتا پایدار در اکثر نقاط استان پیش‌بینی شده که این شرایط منجر به انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت و مناطق صنعتی استان از جمله مشهد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فردا استان تحت تاثیر سامانه بارش زا قرار می‌گیرد که انتظار می‌رود افزایش ابرناکی، گاهی افزایش سرعت وزش باد و بتدریج بارندگی‌ها از سمت نواحی جنوبی و غربی استان آغاز شود که به طور متناوب تا اواخر وقت روز چهارشنبه ادامه دارد.

همچنین از فردا تا روز پنجشنبه بتدریج دما در سطح استان کاهش می‌یابد.

طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای 3- درجه سلسیوس سرد‎ترین و تایباد با بیشینه دمای 16 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مقدس مشهد به ترتیب صفر و 13 درجه سلسیوس بوده است.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی بارندگی در خراسان رضوی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ساعاتی از امروز شدت رگبار‌ها همراه با پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای به شکل نقطه ای، منجر به بارش‌های قابل توجهی به میزان کمتر از پنج میلیمتر در پاره‌ای از نقاط استان می‌شود.

او تصریح کرد: فردا سه شنبه بارش خفیف باران در استان و پس فردا چهارشنبه آسمان استان تا پایان هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: کاهش نسبی دمای صبحگاهی برای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال می‌رود به طوری که دمای کمینه در برخی از نقاط استان ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

روح الله زاهدی افزود: فامنین و قهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان