Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان کردستان، گفت: فوتبال کردستان موانعی را برای توسعه پیش رو دارد که بیشتر آنها در بحث امکانات و بحث های مالی است که باید پیش از هر چیزی یک منبع مالی را برای رسیدن به توسعه پایدار فوتبال در کردستان فراهم کرد.

مهدی تاج اظهار داشت: در سنندج و دیگر شهرهای کردستان سرمایه گذارهای بزرگ وجود ندارند و همانطور که همه مطلع هستند بسیاری از باشگاه هایی که در لیگ برتر و یا دسته اول کشور حضور دارند وابسته به یک کارخانه و یا یک سرمایه گذار بزرگ هستند و برای آنان امکانات را فراهم کرده و می توانند در سطح اول فوتبال کشور حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در استان کردستان این امکان وجود ندارد اما با همین شرایط سخت مالی و محیطی که وجود دارد، می بینیم که تیم بانوان کردستان در لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد و این خود بسیار جای قدردانی دارد که با تمام کمبود امکانات و منابع مالی توانسته اند اینگونه با قدرت در سطح اول کشور حضور داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در حال حاضر نیز شاهد هستیم که تعدادی از بازیکنان تیم نونهالان بانوان و همچنین فوتبال ساحلی کشور نمایندگان باشگاه های فوتبال کردستان هستند و این بسیار ارزشمند است و سهم کردستانی ها در تیم های ملی کشور زیاد است.

تاج در بخش دیگری از سخنان خود به احترام به پیشکسوتان فوتبال تاکید کرد و یادآور شد: احترام به پیشکسوتان فوتبال احترام به خود آدم است و اگر کسانی که سال ها در این عرصه زحمت کشیده اند و دغدغه این ورزش را دارند باید مورد احترام ما قرار گیرند.

وی بیان کرد: ممکن است پیشکسوتان حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشند و یا نظرات موافق و یا مخالف ما داشته باشند که نمی توان همه آنها را اجرایی دانست، اما می توان با گوش دادن به این صحبت ها و گفت و گو با آنان بسیاری از مشکلات و سوتفاهم ها را حل کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسات بسیاری بوده زمانی که کیروش را برای تیم ملی ایران آوردیم بسیاری به ما این اعتراض را داشتند که چرا این مربی انتخاب شده است، اما بعد از آنکه کیروش رفت همان افراد باز هم به ما خرده گرفته اند که چرا گذاشته ایم کیروش برود و این دست اعتراضات همیشه وجود دارد و وقتی ما یک مسئولیت را می پذیریم باید آمادگی شنیدن این موارد را نیز داشته باشیم.

تاج اظهار داشت: در همین بحث اخیر نیز در خصوص ویلموتس سرمربی تیم ملی برخی افراد اعلام می کنند که باید میلیون ها دلار به این مربی باید بابت فسخ قرارداد غرامت پرداخت کنیم در حالی که ما بارها اعلام کرده ایم در صورتی که هر کدام از طرفین خواهان فسخ قرارداد باشند تنها سه ماه از مبلغ کل قرارداد را باید به عنوان غرامت پرداخت کنند.

وی افزود: در این مدت ما هر چه این بحث را عنوان کرده ایم و در حالی که قرارداد نیز در دست ما است اما برخی حرف خود را می زنند و ممکن است به واسطه برخی موارد همچنان این صحبت ها را نیز همچنان عنوان کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما مکلف هستیم و وظیفه داریم که پاسخگوی افکار عمومی و عامه مردم در بحث های مختلف باشیم و هر چند بار نیز لازم باشد این صحبت ها را تکرار می کنیم و بدون شک نیز هیچ نگرانی از بابت عدم صعود به جام جهانی نداریم و با قدرت در این دوره نیز به جام جهانی راه می یابیم.

تاج یادآور شد: در خصوص حواشی ایجاد شده برای برگزاری این انتخابات نیز ما وقتی شنیدیم عده ای از پیشکسوتان این عرصه معترض هستند پیش از برگزاری انتخابات مجمع با آنان نشستی برگزار کردیم و تمام انتقادات آنان را نیز شنیدیم که با پاسخگویی مناسب بسیاری از موارد مورد اختلاف نیز حل شد.

وی بیان کرد: تنها اعضای مجمع نمی توانند فوتبال این استان را اداره کنند و بدون شک نیز بهترین راهکارها در رسیدن به توسعه در این عرضه توسط این افراد ارائه نمی شود و به همین دلیل باید در کنار فعالیت های خود از حمایت های پیشکسوتان استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما نیز در فدراسیون فوتبال برای پیگیری امور خود نیازمند تعامل با دیگر نهادها هستیم به طوری که تا چند سال قبل ما تنها با یک نامه با استفاده از مطالباتمان در فدراسیون فوتبال (فیفا) می توانسیتیم دستمزد مربیان خود را پرداخت کنیم اما امروز فیفا اعلام می کند که هیچ بانکی حاضر نیست پولی که به ایران مربوط را تحویل بگیرد و این مشکلات ما را دوچندان کرده است.

تاج اظهار داشت: با تمام این تفاسیر اعضای مجمع در کردستان باید بدانند با کمبود امکانات و منابع مالی بسیاری مواجه هستند و در این شرایط است که حمایت بیشتر پیشکسوتان این عرصه می تواند بخشی از مشکلات را حل کند.

وی افزود: از رئیس جدید هیئت فوتبال کردستان نیز انتظار دارم که به بحث فوتبال ساحلی که ورزش کم هزینه و در مقابل پر سودی است جدی تر ورود پیدا کند و زمینه رشد در این حوزه در کردستان به حوبی وجود دارد.

کد خبر 4799235

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال ورزش و جوانان کردستان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود

ایسنا/کردستان استاندار کردستان پالنگان را از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی استان کردستان ذکر کرد و گفت: ثبت جهانی این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید تمام توان را روی این قضیه بگذاریم.

اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز سه‌شنبه (هفتم فروردین) در جلسه بررسی ثبت جهانی روستای پالنگان کامیاران که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ثبت جهانی پالنگان موضوع بسیار مهمی است که در حال حاضر نیز پرونده این روستا در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی تاکنون در روستای پالنگان صورت گرفته است، افزود: همه ما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم و با جدیت از حق استان دفاع کنیم تا بتوانیم این روستا را در سال‌جاری به ثبت جهانی برسانیم.

استاندار کردستان ادامه داد: کارهای کوتاه مدتی که لازم است در این منطقه انجام شود ظرف یک ماه آینده باید با سرعت برنامه‌ریزی شود و مدیران با همکاری یکدیگر در این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه اقدامات بلندمدت هم باید در آینده در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: نحوه طراحی‌ها در روستای پالنگان امری بسیار مهم است و باید خلاقیت و سلیقه لازم را در این مورد به‌کار گرفت.

وی ضمن تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در پالنگان، تصریح کرد: از ظرفیت گروه‌های هنر و معماری دانشکده معماری دانشگاه کردستان نیز برای طراحی‌های منطقه پالنگان استفاده شود.

استاندار کردستان گفت: پالنگان با توجه به ظرفیت‌های آبی که دارد به یک قطب اقتصادی تبدیل شده است و مردم منطقه از محل شیلات آن می‌توانند درآمد خود را کسب کنند.

زارعی‌کوشا خواستار ساماندهی دکه‌ها و ایجاد نظم و هماهنگی بیشتر در این روستا شد و ادامه داد: باید همه مردم پالنگان از محل توسعه گردشگری در این روستا، منتفع شوند و بتوانند درآمد لازم را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم پالنگان روحیه مشارکتی دارند، اضافه کرد: می‌توان از همین روحیه مشارکتی مردم برای رفع نقایص روستا بهره برد و مشکلاتی همچون نبود سرویس بهداشتی را نیز در این منطقه برطرف کرد.

استاندار کردستان برگزاری هرچه سریع‌تر مراسم هزار دف را نیز در روستای پالنگان خواستار شد و گفت: به عنوان یک پیشنهاد اگر توان اجرایی آن وجود داشته باشد، می‌توان این مراسم را هم‌زمان با عید فطر در این روستا برگزار کرد و ما شاهد اولین رویداد فرهنگی سال‌جاری استان کردستان باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • الجزیره : قطب جنوب چه اهمیتی دارد و چرا قدرت های جهانی از جمله ایران برای حضور در این قطب تلاش می‌کنند؟ (فیلم)
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • روستای گردشگری پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • چه موانع و مشکلاتی بر سر راه ثبت جهانی پالنگان کردستان وجود دارد؟
  • ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی
  • لزوم تامین به موقع مایحتاج عموم مردم کردستان در ایام رمضان