Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان طی حکمی محسن خمارلو را به عنوان نایب رئیس فدراسیون کاراته منصوب کرد. تاریخ انتشار: 13:15 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۴۷۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در حکمی به استناد ماده ۸ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری و مصوبه مجمع عمومی مورخ ۲۳ اسفند سال ۹۷ فدراسیون کاراته، محسن خمارلو را به عنوان نایب رئیس فدراسیون کاراته منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است: توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

بیشتر بخوانید: آماده‌سازی کاراته‌کا‌ها برای لیگ جهانی شیلی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کاراته مسعود سلطانی فر فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز گفت: چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در شهرستان نطنز برگزار شد.

حسین اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این همایش برای چهارمین بار در چند سال گذشته در شهرستان نطنز با حضور سوارکاران و اسب‌داران سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: در این همایش، سوارکارانی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد و برخی دیگر از استان‌ها حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز گفت: بیش از ۲۰۰ سوارکار به همراه اسب‌های خود در این همایش شرکت کردند.

وی تصریح کرد: همایش بزرگ کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز در باشگاه سوارکاری کارون برگزار شد.

اشرفی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با اسب و نحوه نگهداری آن است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز، گفت: با توجه به استقبال مردم شهرستان نطنز و شهرهای هم‌جوار از این همایش امیدواریم بتوانیم باز هم، چنین همایشی را در شهرستان نطنز برگزار کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!
  • برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز