Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ، محمودرضا سعیدپور با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران مبنی بر تعطیلی واحدهای تولید شن و ماسه و آسفالت، تیم های کارشناسی این اداره در قالب گشت و پایش ویژه شبانه روزی نسبت به پایش کارخانجات فرآوری شن و ماسه و آسفالت و واحدهای ذوب و دارای پتانسیل آلودگی هوا اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شناسایی و برخورد با کانون های آلاینده هوا ادامه خواهد داشت، افزود: درجریان ماموریت عصر روز گذشته گشت محیط زیست،  فعالیت دو واحد معدنی در زمان ممنوعیت در شرایط اضطرار آلودگی هوا متوقف شد و تذکرات لازم دراین خصوص به متصدیان واحدها ارائه شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، سعیدپور با اشاره به اینکه این اداره در طی سال های اخیر نسبت به شناسایی واحدهای آلاینده هوا در سطح شهرستان اقدام نموده است و طی اخطاریه های مهلت دار موارد لازم جهت رفع آلودگی را به متصدیان مربوطه اعلام می کند، تصریح کرد:  این اداره در صورت عدم همکاری متصدیان نسبت به جلوگیری از فعالیت آن واحد و یا با اعلام شکایت نزد مراجع ذیصلاح قضایی موضوع را پیگیری می کند که طی هفته جاری نیز متصدی یک واحد ریخته گری آلاینده به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت در این رابطه اظهار داشت: متصدی واحد مذکور علاوه بر تهدید علیه محیط زیست که منجر به صدور رأی محکومیت برای وی شد به دلیل اهانت به مأموران این اداره در حین انجام وظیفه به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که اجرای مجازات نامبرده بمدت سه سال تعلیق شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلودگی هوا حبس حفاظت محیط زیست فلزات کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد خبر داد و گفت: حضور پلنگ در آن منطقه جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

وی اظهار داشت: پلنگ‌ها اغلب شب‌گرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی به خصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 747635

دیگر خبرها

  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران