Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ این بانک در راستای مسوولیت اجتماعی سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد، با هدف کشف استعداد‌ها و جلب افکار عمومی به موضوعات تعیین‌شده، با محور‌های مسئولیت‌های اجتماعی شامل "تکریم خانواده، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، اهدای عضو و همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی" و همچنین «حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی» برگزارکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم اسامی برگزیدگان نهایی جشنواره، در دو بخش فیلم و ایده، از بین ۶۷ اثری که شایسته حضور در مرحله نهایی داوری شناخته شد‌ه‌بودند، اعلام شد و جوایز نقدی نفیس، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را دریافت خواهند کرد. به‌این ترتیب، ۲ جایزه‌ی ویژه‌ی جشنواره به ۲ فیلم برگزیده، ۶ جایزه ویژه هیأت‌داوران به ۶ فیلم برگزیده و ۱۰ جایزه به ۱۰ ایده‌ی برگزیده تعلق گرفت.
مدیرعامل بانک پاسارگادمطرح کرد:در راستای حمایت از تولید ملی؛ از جوانان کشور حمایت می‌کنیم
دکترمجید قاسمی؛ مدیرعامل بانک پاسارگاد، ضمن بیان این نکته که علاوه بر ۱۵۰ هزارفرصت شغلی که بانک پاسارگاد ایجادکرده، ۴۵۰ هزار فرصت شغلی نیزدر ادامه ایجاده کرده است، گفت::با در نظر گرفتن این موضوع که امسال سال حمایت از رونق تولید ملی است، لازم است به منظور حفظ بقا این تمدن و اینکه ثابت کنیم این دولت شایسته لقب سلطان تمدن‌ها را دارد از تولید ملی حمایت کنیم.
وی ادامه داد:زمان انتخاب نام پاسارگاد با بزرگانی از جمله فرهنگستان هنر و مرحوم دکتر حبیبی مشورت کردم که بر این اساس نام پاسارگاد از بین ۱۱۹۴ اسم با روش علمی و استفاده از نظرات بزرگان برگزیده شد.
قاسمی ضمن اشاره به این موضوع که انتخاب نام پاسارگاد، نشان دهنده غنای ادبی و فرهنگی یک کشور برای کاندیداتوری نام یک بانک که ازاین بین انتخاب شده است، افزود: حدود ۵۵۰ نفر ساعت در انتخاب اسم پاسارگاد کارکردند.
مدیر عمل بانک پاسارگاد ادامه داد:با اطمینان می‌دانم که هیچ ملتی در دنیا نیست که به اندازه ایرانی باهوش باشد و به اندازه ایرانی به سرنوشت ملت خودش دلبسته باشد.
وی افزود:وظیفه داریم این افتخارات را به نسل‌های بعد به شکل اکمل واگذار کنیم.

مجید قاسمی با بیان اینه در یکی از گروه‌های مالی بانک پاسارگاد ۵ مییلیارد دلارسرمایه گذاری در بخش معادن و صنایع معدنی انجام شده که در سطح دنیا نماد برتری است، تاکیدکرد:بعضی از این پروژه‌ها الگویی بوده که بانک پاسارگاد این جرات و داشته این الگو‌ها را پیش ببرد.
وی خاطرنشان کرد:علاوه بر حضور در پروژه‌های معادن و صنایع کشور، بانک پاسارگاد در حوزه انرژی هم حضور فعال دارد که گفتنی است دو پروژه از بزرگ‌ترین پروژه‌های انرژی در استان خوزستان به شرکت گسترش انرژی پاسارگاد محول شده است.
مدیرعامل بانک پاسارگاد ضمن تاکید به این مهم که هنرمندان این کشور نیازمند درک این توفیقات هستند تا حمایت از تولید ملی رابه تصویر و به صدا بکشند، ادامه داد:به همین منظور توجه شمارو به این موضوعات جلب میکنم.
قاسمی ادامه داد: در حوزه حمایت ملی سوژه‌های متعددی هست که نیاز به صحنه فیلم سازی یا نگارش دارد، بعنوان مثال مدیرعامل میدکوبانک پاسارگاد به اندازه ۳ بار دور کره زمین در راستای هدف مراقبت از پروژه‌ها سفر کرده از این رو تاکید می‌کنم این موضوعات واقعیت‌هایی که لازم گفته شود و هنر و قلم و تصویرسازی شما می‌تواند این موضوعات و با زبان هنر به نسل‌های بعد منتقل کند.
وی ضمن تاکید به این مطلب که ملت ایران ملتی است که با جفای تحریم روبرو شد، اما جای بسی خوشحالی است که این ملت توانست بزرگی و خلق کند، مطرح کرد:صحنه‌های جنگ ااقتصادی کم‌تر از صحنه‌های جنگ جبهه‌ها نیست از این رو لازم تاکید کنم امروز؛ روز‌ی است که ما باید بجنگیم وبه دنیا نشان بدهیم این ملت چگونه توانست از افتخارات خود مراقبت کند.
مدیرعامل بانک پاسارگاد با اذعان به این مهم که گروه مالی پاسارگاد علاوه برحوزه صنایع و انرژی در حوزه ict هم توانسته است اتفاقات خوبی رقم بزند، گفت::در کنار همه این موفقیت‌ها از شما جوانان هنرآفرین میخواهم این توفیقات را باتوانمندی که دارید و فرصتی که ما برای شما فراهم میکنیم برای نسل‌های بعد با زبان هنر به یادگار بگذارید.
مجید قاسمی ضمن اشاره به استقبال خوبی که هنرمندان از این جشنواره داشتند و آثار ارزشمندی که در دو بخش فیلم و ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند در پایان از برگزاری جشنواره دوسالانه‌ای که در راستای حمایت از تولید ملی توسط گروه مالی بانک پاسارگاد برگزارخواهدشد خبر داد ومطرح کرد: آمادگی داریم از جوانان هنرمند حمایت کنیم تا هنرخود را به صحنه بیاورند. سمانه مزینانی

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

محمودرضا امین اللهی رئیس هیات بسکتبال مازندران گفت: سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال پسران کشور از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت آغاز و تا روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر برپا می‌شود.

او افزود: بیش از ۹۰ بازیکن و مربی از ۱۵ استان در این جشنواره ۴ روزه شرکت می‌کنند.

امین اللهی گفت: استان‌های حاضر در این جشنواره مازندران، گیلان، زنجان، تهران، قم، آذربایجان شرقی، کردستان، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان شمالی، قزوین، سمنان، اردبیل، البرز و خراسان رضوی تشکیل می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود