Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: درحال حاضر در سطح استان اردبیل 448 باشگاه ورزشی فعالیت می کند .

به گزارش برنا،محمدرضا برادران با اعلام این خبر گفت: درحال حاضر در سطح استان اردبیل 448 باشگاه ورزشی فعالیت می کند که از این تعداد 292 باشگاه در شهر اردبیل دایر است.

او با بیان اینکه از این تعداد باشگاه های فعال، 210 باشگاه ویژه آقایان ، 164 باشگاه مشترک و 74 باشگاه ویژه بانوان است خاطرنشان کرد : در 9 ماهه سال 98 برای 79 باشگاه جدید مجوز صادر شده و مجوز 86 باشگاه هم تمدید شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین 40 مورد موافقت اصولی برای احداث و تاسیس اماکن ورزشی صورت گرفته است . سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد : در سال جاری 21 جلسه کمیسیون ماده 5 برگزار و 830 مورد بازرسی درقالب گشتهای شهرستانی و بازرسی مشترک سایر دستگاه انجام شده است. امسال 26 باشگاه متخلف هم پلمپ شدند . برادران با اشاره به افزایش متراژ باشگاه های ورزشی اظهار کرد : امسال 15 هزار و 800 مترمربع بر متراژ باشگاه های استان اضافه شده است . درسال جاری برای تاسیس باشگاه در رشته های بدنسازی ، آمادگی جسمانی و ایروبیک و فوتبال بیشترین تقاضا وجود داشت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل فوتبال برنا باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی سرقت تلفن همراه و وجه نقد یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان در کمتر از ۵ ساعت و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ برادر که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087882

دیگر خبرها

  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی