Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا جیریایی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد برای ارزیابی وسع، هشت هزار نفر برای تعویض و بقیه برای تمدید دفترچه به دفاتر پیشخوان اداره کل سلامت استان مرکزی مراجعه کرده‌اند.
وی، اجرای طرح وسع (پوشش همگانی بیمه سلامت اجباری) را از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان بیمه سلامت عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس این طرح تمامی افراد فاقد بیمه پایه در جامعه تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح افراد جامعه مطابق درآمد به سه گروه با درآمد ماهیانه زیر ۶ میلیون ریال، بین ۶ میلیون تا حداقل حقوق قانون کار و افرادی که حقوق ماهیانه آنان بیش از قانون کار است تقسیم می‌شوند.
جیریایی افزود: دفترچه بیمه سلامت به گروه نخست در این طرح به‌صورت رایگان، گروه دوم با پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه و گروه سوم با پرداخت سالانه پنج میلیون و ۸۰۸ هزار ریال ارایه می‌‍شود.
وی خاطرنشان کرد: افراد مختلف جامعه تا ۳۱ فروردین ماه سال ۹۹  با ثبت‌نام در سامانه وسع سازمان بیمه سلامت می توانند از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی افزود: افرادی که پس از این تاریخ به سامانه وسع مراجعه کنند علاوه بر پرداخت تمام حق سرانه برای بهره‌مندی از مزایای طرح مذکور ۱۰ روز دوره انتظار را باید سپری کنند.
جیریایی گفت: با توجه به افزایش حجم ثبت‌نام افراد در روزهای پایانی می‌طلبد که مشمولان فاقد بیمه پایه در استان مرکزی در اولین فرصت نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند.
وی با یادآوری انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بیمه سلامت با سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: بر اساس تفاهم‌نامه مذکور تمامی مددجویان این نهاد حمایتی از خدمات بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی با یادآوری پیش‌بینی پوشش بیمه ای ۱۶ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از سوی این سازمان، افزود: هفت هزار و ۹۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این مدت از پوشش بیمه‌ای برخوردار و برای آنان دفترچه صادر شده است.
جیریایی گفت: هشت هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به‌دلیل همپوشانی بیمه‌ای با سایر صندوق ها نتوانسته اند از خدمات بیمه این اداره کل بهره‌مند شوند.
وی با یادآوری اجرای طرح همپوشانی بیمه‌ای در کشور افزود: اجرای این طرح صرفه‌جویی ۵۰ درصدی در پوشش بیمه‌ای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به همراه داشته است.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی یادآور شد: با توجه به مصوبات مجلس شورای اسلامی، اجرای طرح جلوگیری از خدمات غیرضروری در موسسه‌های دولتی و غیردولتی صرفه‌جویی ۱۰ درصدی منابع این سازمان در سال گذشته نسبت به قبل از آن را به همراه داشته است.
جیریایی گفت: اجرای این طرح در کشور ۴۰ هزار میلیارد ریال صرفه جویی در هزینه‌های سازمان بیمه سلامت را در این مدت به همراه داشته است.
وی ادامه داد: ۸۰۰ میلیارد ریال درنیمه نخست امسال به موسسه‌های طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی پرداخت شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال برای ارایه خدمات سطح یک به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز برای ارایه خدمات سطح ۲ به بیمارستان‌های دولتی و بخش خصوصی استان پرداخت شده است.
جیریایی گفت: با پرداخت این منابع مالی ۸۰ درصد هزینه‌های بیمارستان‌های استان مرکزی در نیمه نخست امسال تسویه شده است.
وی یادآور شد: ۱۲ میلیارد ریال به صورت ماهانه برای ارایه خدمت به بیماران خاص استان مرکزی از سوی اداره کل بیمه سلامت استان به موسسه های طرف قرارداد پرداخت می‌شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی از تسویه طلب داروخانه‌های استان تاپایان مردادماه امسال خبرداد و گفت: ۷۵ میلیارد ریال در این مدت برای تسویه بدهی‌های این اداره کل به داروخانه‌های استان پرداخت شده است.
جیریایی افزود: ۵۷۰ میلیون ریال از طلب شهریورماه داروخانه‌های استان مرکزی نیز به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است.

بیش از ۹۷ درصد از موسسه‌های درمانی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و داروخانه استان با اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی طرف قرارداد است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان مرکزی بیمارستان حقوق کمیته امداد امام خمینی منابع مالی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت