Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:36:25 GMT

حلقه وصل پویشی برای تامین جهیزیه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۷۳۱

حلقه وصل پویشی برای تامین جهیزیه

مدیرکل بهزیستی استان گیلان روز دوشنبه درباره اجرای این پویش به خبرنگار ایرنا، گفت: تهیه جهیزیه برای جامعه هدف بهزیستی، ترویج ازدواج آسان، کمک به تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از عدم ازدواج جوانان از اهداف اجرای پویش سراسری (حلقه وصل باشیم)، است.

حسین نحوی نژاد افزود: در اجرای این پویش، کمک ها به صورت نقدی از طریق شماره حساب بانک توسعه تعاون ۳۲۱۵۹۱۴۳۴۵۴۴۰۷۱، شماره کارت مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۵۲۶۵۳۶ و کددستوری  #۵۰۰*۶۶۵۵* امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کمک های غیرنقدی در این پویش، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی ، فرش و ...... ، تشریفات ازدواج تالار، پذیرایی و غیره را شامل می شود که باید به بهزیستی گیلان در رشت مراجعه شود.

نحوی نژاد از نیکوکاران و خیران گیلان دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش و با پرداخت کمک‌ های نقدی و غیرنقدی بخشی از اقلام مربوط به جهیزیه زوج های تحت حمایت بهزیستی را تامین کنند.                                                                     

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی به عنوان متولی اصلی معلولان و محرومان جامعه، برنامه ریزی لازم به منظور حمایت، هدایت و کمک به ازدواج و تامین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش این نهاد است.

پویش سراسری حلقه وصل جوانان باشیم تا نهم دی (ماه آینده) در استان گیلان ادامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آسیب های اجتماعی استان گیلان خانواده دی ماه گاز قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با هدف 《افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه》 برگزار می‌شود.
اعرابی افزود:شعار‌های این پویش؛ ۱۷ اردیبهشت «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» و ۱۹ اردیبهشت «نقش سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی در سلامت دهان و دندان»، تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • اجرای طرح پویش زمین پاک در دامغان
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند