Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز دوشنبه در دیدار با معاون فرماندار ماکو ضمن اشاره به اجرای این طرح در سطح آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح در مرحله اول تکمیل ۲ هزار کیلومتر راه روستایی و در مرحله دوم آسفالت راه‌ها در روستاهای ۲۰ تا ۵۰ خانوار است و تلاش می‌شود عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در گذشته به بهبود وضعیت راه‌های شهرستان کمتر توجه شده‌، ادامه داد: با برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی باید ضمن استفاده از ظرفیت سازمان منطقه آزاد ماکو به افزایش برخورداری شهرستان از راه‌های مناسب کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تسهیل در روند تردد کامیون‌های ترانزیتی از پایانه مرزی بازرگان، تامین سوخت کامیون‌ها، شانه‌سازی نقاط حادثه‌خیز و حذف تپه‌های مانع‌دید در جاده‌های شهرستان، نصب علائم ترافیکی و تابلوهای راهنمائی و رانندگی در جاده تازه تعریض ماکو - ایواوغلی از جمله موارد مورد بحث و بیشترین خواسته‌ مردم منطقه از این اداره می‌باشد که در برنامه کاری قرار گرفته‌است.

وی همچنین بر لزوم نصب گاردریل و نیوجرسی در تمام پرتگاه‌های جاده‌ای، ایجاد شیار لرزاننده عرضی در پیچ‌های خطرناک، اصلاح نشست‌های جاده‌ای و اصلاح آسفالت در مناطق آسیب‌دیده، تعویض تابلوهای فرسوده، تعیین تکلیف پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح کشمش تپه تاکید و آنها را از جمله مهمترین امورات اجرایی در آینده یاد کرد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار ماکو نیز در دیدار اظهار داشت: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در توسعه اقتصادی استان و شهرستان داشته باشد.

«رعنا قربانی» با تاکید بر توجه مسوولان امر به ارتقای شاخص‌های برخورداری شهرستان در بخش راه‌های روستایی، اضافه کرد: مدیران استانی نگاه ویژه‌ای به توسعه راه‌های شهرستان داشته باشند تا بتوانیم با کمک جذب اعتبار، وضعیت راه‌های شهرستان را بهبود بخشیم.

وی بهره‌مندی شهرستان از اعتبارات سازمان منطقه آزاد ماکو را حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانند با ایجاد تعامل و هماهنگی با ادارات‌کل ضمن جذب اعتبارات استانی و ملی از ظرفیت منابع منطقه آزاد ماکو نیز برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ایجاد زیرساخت‌ها استفاده کنند.

ماکو یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است و در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی شاخص معاون برنامه ریزی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محورهای مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محورها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور ها نیز انجام شده است.

ابراهیم رستمی، افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه های روستایی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محورها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد.

وی با اشاره به سایر فعالیت ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محورهای روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می شود.

رستمی اظهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون