Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:26:07 GMT

احداث ۴ فضای ورزشی در منطقه ازاد ماکو

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۷۸۷

احداث ۴ فضای ورزشی در منطقه ازاد ماکو

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،خلف خانی معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه ازاد ماکو در بازدید فرماندار شهرستان شوط از سالن‌های ورزشی در حال احداث گفت: ۲ باب سالن ورزشی سرپوشیده ویژه بانوان و اقایان و ۲ باب خانه کشتی در شهر‌های شوط، پلدشت و بازرگان با پیشرفت فیزکی بالای ۹۰ درصد در حال اتمام هستند که برای اجرای این طرح‌های ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل درامد‌های سازمان منطقه ازاد ماکو هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالهی فرماندار شهرستان شوط نیز دراین بازدید با اشاره توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در روستا‌ها گفت: ۳ سالن ورزشی سرپوشیده درشهر تازه تاسیس یولاگلدی، مرگنلر و روستای صوفی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ الی ۹۰ درصد در حال احداث است که تا پایان سال جاری به بهره برداری میرسدبرای اجرای این ۳ طرح اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی منطقه آزاد ماکو فضای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی