Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته فوتسال ایران گفت: تلاش می‌کنیم تا به عنوان تیم نخست آسیا و سوم جهان نقش موتور محرکه را برای فوتسال قاره آسیا ایفا کنیم. تاریخ انتشار: 13:38 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۴۸۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکار پس از بازگشت از کارگاه سه روزه روسای کمیته‌های فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با توجه به در پیش بودن شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا، نشست روسای کمیته‌های فوتسال با حضور ۲۸ شرکت کننده و با سخنرانی دبیرکل‌ای اف سی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دبیرکل‌ای اف سی پس از ابراز خوشحالی از روند توسعه‌ای فوتسال در سال‌های اخیر، تاکید ویژه‌ای هم روی ادامه روند استانداردسازی ساختار مدیریتی فوتسال کشور‌ها و مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها داشت. در ادامه این نشست موارد بسیار مفیدی از سوی مدرسان در مباحثی مانند قوانین برگزاری مسابقات لیگ، آموزش مربیان، امنیت ورزشگاه ها، نوع قرارداد بازیکنان و روند توسعه فوتسال در اروپا مورد تدریس، بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

رئیس کمیته فوتسال ایران افزود: در بخشی از این کارگاه سه روزه که به بیان نقطه نظرات حاضران اختصاص داشت، مواردی را در قالب پیشنهادات عنوان کردیم. از جمله این موارد برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در بخش بانوان، برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در بخش بانوان، اختصاص پاداش و جوایز نقدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌های اول تا سوم مسابقات قهرمانی آسیا و جام باشگاه‌ها بود که با استقبال بسیار خوب روسای کمیته‌های سایر کشور‌ها رو به رو شد.

وی افزود: مقرر شد در این زمینه مکاتبات و پیگیری‌هایی انجام شود و درخواست کتبی نیز از سوی کشور‌ها جهت تایید این بسته پیشنهادی ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. البته پیشنهادات دیگری نیز ارائه کردیم، از جمله برگزاری مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا به صورت رفت و برگشت به میزبانی تیم‌های صعود کننده به این مرحله که البته موافقان و مخالفانی داشت، اما نظر کلی جمع روی این پیشنهاد هم مثبت بود. به طور کلی کارگاه AFC فرصت خوبی برای تعامل و هم‌فکری کشور‌ها بود.

پرهیزکار در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا به عنوان تیم نخست آسیا و سوم جهان نقش موتور محرکه را برای فوتسال قاره ایفا کنیم. ادامه روند رو به رشد فوتسال در آسیا یک نیاز کلی است که باید در آن سهیم باشیم. هرچند که در بخش فنی شاهد این موضوع و نزدیک‌تر شدن سطح رقابت تیم‌ها هستیم، اما در بخش اجرایی، برگزاری و توجه کلی به فوتسال نیز اقدامات مهمی باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: ادامه اردوی انتخابی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال آقایان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتسال فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قاتل مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد

جنسیس اولین SUV کوپه خود را با جلوپنجره مشبک براق و با ۱۳ رنگ بیرونی، از جمله سایه آبی برینگ که در هیچ مدل دیگری نمی‌توانید داشته باشید، به فروش خواهد رساند.

GV ۸۰ کوپه بر روی رینگ‌های ۲۰ و ۲۲ اینچی سوار می‌شود. این خودرو همچنان اسپویلر سقف اسپرت نسخه کانسپت را نگه داشته و یک اگزوز چهارگانه برای نسخه پرچمدارش عرضه می‌شود.

مهم‌ترین تفاوت بین مدل مفهومی و مدل تولیدی را می‌توان در داخل آن یافت که مدل دوم دارای سیستم اطلاعات سرگرمی گسترده ۲۷ اینچی است. به نظر می‌رسد که این یک صفحه نمایش بزرگ است، نه دو نمایشگر که به هم چسبیده‌اند.

انتخابگر دنده و کنترلر بخش اطلاعات-سرگرمی دارای روکش کریستالی شیک است، شبیه به آنچه در محصولات رده بالای BMW خواهید یافت. صندلی‌های اسپرت نسخه کانسپت با دو صندلی عقب مجزا از بین رفته‌اند، زیرا آنها جای خود را برای صندلی‌های راحت‌تر با روکش چرمی و همچنین صندلی‌هایی برای سه سرنشین در عقب باز کرده‌اند.

کابین خودرو، از فرمان دو رنگ و تزئینات چوبی واقعی گرفته تا تودوزی چرمی و ادوات آلومینیومی، از هر زاویه‌ای حال و هوای درجه یک و با کیفیتی دارد. کنسول میانی میزبان کنترل‌های تهویه مطبوع لمسی خازنی است، در حالی که صندلی‌های عقب بسته به نیاز شما، برای راحتی بیشتر یا کاربردی‌تر به کار می‌روند. پنج رنگ داخلی برای انتخاب وجود دارد.

تا آنجا که به مشخصات فنی مربوط می‌شود، جنسیس GV ۸۰ کوپه دارای ۱۹۵.۴ اینچ (۴۹۶۵ میلی متر) طول و فاصله بین دو محور سخاوتمندانه ۱۱۶.۳ اینچ (۲۹۵۵ میلی متر) است.

این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک به صورت استاندارد و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است. صرف نظر از موتور، تمام نسخه‌ها دارای مخزن سوخت ۸۰ لیتری هستند.

در مورد قدرت این شاسی‌بلند آسیایی، مدل پایه دارای یک موتور ۲.۵ لیتری بنزینی توربوشارژ با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۲ نیوتن متر گشتاور است. در تریم بعدی، موتور ۳.۵ لیتری V ۶ توئین توربو در دسترس است که ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر تولید می‌کند در حالی که همان موتور با یک سوپرشارژر برقی، قدرت ۴۰۹ اسب بخار و ۵۴۹ نیوتن متر را تولید می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور هستند
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو
  • (ویدئو) قاتل مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم