Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@17:24:03 GMT

◄ اولین کالا از شهر فرودگاهی امام ترخیص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۹۰۹

◄ اولین کالا از شهر فرودگاهی امام ترخیص شد

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از ترخیص کالا برای اولین بار از شهر فرودگاهی خبر داد و گفت: رضایتمندی مسافران از خدمات و سرویس فرودگاه امام 15 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی رستمی در نشست خبری چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته عنوان کرد: ماموریت اصلی شهر فرودگاهی امام تبدیل شدن به هاب اول بار و دوم مسافر در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: حدودا پنج ایرلاین پروازهای خود را به ترمینال سلام انتقال داده‌اند و در حال حاضر تا هفت پرواز روزانه در این ترمینال انجام می‌شود که برنامه ما برای رساندن آن به 15 پرواز روزانه است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام در خصوص عملکرد منطقه آزاد فرودگاه امام عنوان کرد: حدودا 50 شرکت ثبت و یا در حال ثبت شدن هستند. از همین رو لازم است ما برای حضور بیشتر شرکت‌ها بسترهای لازم را فراهم کنیم.

رستمی با اعلام این خبر که امروز برای اولین بار شاهد ترخیص کالا از شهر فرودگاهی امام هستیم، بیان کرد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که در دستور کار داریم هوشمندسازی فرودگاه امام است که در راستای آن در هفته دولت دو سامانه در این رابطه راه‌اندازی شد.

وی یکی از برنامه‌های مهم در فرودگاه امام را برقراری شبکه پروازی داخلی از ترمینال سلام اعلام کرد و گفت: در حوزه شهر فرودگاهی حدود هشت میلیون مسافر وجود دارد که این نشان از ظرفیت موجود برای برقراری پروازهای داخلی از فرودگاه امام است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام از افزایش 15 درصدی رضایتمندی مسافران فرودگاه امام خبر داد و گفت: در طی یک سال اخیر شاهد کاهش 14 درصدی تاخیرهای پروازی بودیم.

او گفت: امروز ما در حوزه بار شاهد بارگیری 120 هزار تن بار از شهر فرودگاهی امام هستیم و بیشترین تجربه ما در جابه‌جایی مسافر 9 میلیون نفر بوده است که امروز ظرفیت این که این رقم به 15 میلیون مسافر برسد وجود دارد و پایانه هوشمند ما تا چهار برابر امکان افزایش ظرفیت دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: علی رستمی ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان نخستین فرودگاه دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن، گواهینامه فرودگاهی دریافت می‌کند.

او گفت: این گواهینامه، فردا پنجم اردیبهشت ماه توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و جمعی از مقامات استانی و فعالان حوزه هوانوردی در محل فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز اعطا خواهد شد.

کشاورز بیان کرد: فرودگاه شیراز، پس از طی فرایند‌های مختلف تدوین نظامنامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام ممیز‌های متعدد و رفع یافته‌های غیراستاندارد موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شده است.

او ادامه داد: این فرایند با همکاری کامل و سازنده دفتر مقررات فرودگاهی، پست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مدیریت ایمنی شرکت و دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان با موفقیت انجام شده است.

اخذ گواهینامه فرودگاهی که در زمره شاخص‌های توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی از منظر سازمان جهانی هواپیمایی کشور (ایکائو) است، یکی از الزامات ملی و بین‌المللی است که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بابد نسبت به اخذ آن در درجه اول برای فرودگاه‌های بین‌المللی اقدام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی