Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از برگزاری یادواره مرحوم ناصر حجازی و شروع‌به‌ کار جایزه ویژه آن گفت و جزئیات آن را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت نظری اظهار داشت: ناصر حجازی اسطوره تکرار نشدنی است که صرفاً محدود به استقلال و حتی فوتبال نمی‌شود. او شخصیتی الهام بخش و محبوب داشت که مورد اعتماد و علاقه طیف‌های فکری مختلف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران ادامه داد: با پیشنهاد بنده، خیابانی به نام ناصر حجازی نامگذاری شده است. حد فاصل بزرگراه شهید ستاری تا بلوار تعاون (بلوار فردوس غرب) به نام ناصر حجازی تغییر نام داد چراکه هیچ مصوبه‌ای برای نامگذاری محدوده بلوار فردوس غرب وجود نداشت و علاوه بر آن، کمپ استقلال نیز در همین محدوده قرار داشت که خوشبختانه در روز تولد حجازی، تابلوی خیابان نیز تغییر کرد.

عضو کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر تهران افزود: بنا بود در این روز، مراسم رونمایی از سردیس ناصر حجازی و مراسم اهدای جایزه ویژه حجازی نیز برگزار شود که با توجه به جابه‌جایی غیرمنتظره دیدار استقلال و شاهین این مراسم به روز سه‌شنبه بیست و ششم آذر ماه موکول شد.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان اینکه بنا داریم تا جایزه ویژه ناصر حجازی را به صورت سالانه برگزار کنیم، گفت: در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد ناصر حجازی، جایزه ویژه ناصر حجازی نیز به یک نفر اعطا خواهد شد. علاوه بر آن، تندیس‌های این برنامه نیز به چندین نفر در رشته‌های خبرنگاری و عکاسی، فیلم‌سازی، ورزش و ... داده می‌شود.

به گفته حجت نظری، مراسم عصر روز سه‌شنبه در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران استقلال ناصر حجازی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت و سومین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم kartagna که شانزدهم تا بیست و یکم آپریل (۲۸ فرودین تا ۲ اردیبهشت) در کلمبیا برگزار خواهد شد میزبان اصغر فرهادی به عنوان مهمان ویژه این فستیوال خواهد بود و در کنار نمایش منتخبی از فیلم‌های فرهادی، مراسم قدردانی و اهدای جایزه‌ای با عنوان استادان به این فیلمساز را برگزار خواهد کرد.

در سال‌های گذشته سینماگرانی چون مایکل داگلاس، دارن آرنوفسکی، آلخاندرو ایناریتوگونزالس، سوزان ساراندون، تیلدا سوینتن و گاسپار نوئه مهمان ویژه این رویداد در آمریکای جنوبی بوده و جایزه استادان را دریافت کرده‌اند.

این فستیوال که با ۱۲۰ هزار تماشاگر از پرمخاطب‌ترین فستیوال‌های آمریکای لاتین محسوب می‌شود، با اعلام رسمی خبر حضور اصغر فرهادی در کلمبیا، از برگزاری مسترکلاس فرهادی با فیلمسازان‌ جوان از آمریکای لاتین با عنوان «دیدار با استادان» خبر داد.

چندی پیش مراسم بزرگداشت این فیلمساز ایرانی در بلگراد نیز برگزار و جایزه victory به او اهدا شد.

کد خبر 6080965 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا