Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@06:09:47 GMT

با 10 هزار تومان حامی شوید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۹۴۱

با 10 هزار تومان حامی شوید

ایسنا/کرمانشاه در طرح جدید کمیته امداد برای جذب پدران معنوی، تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان می‌توان حامی ایتام یا فرزندان محسنین شد.

 محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از اجرای طرح جدید جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین خبر داد و گفت: کمیته امداد در ماه های پایانی سال جذب یک میلیون حامی جدید در سراسر کشور را در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رخصی افزود: سهم استان کرمانشاه از این برنامه حمایتی جذب ۲۵ هزار حامی جدید برای فرزندان نیازمند کرمانشاهی تا پایان سال جاری است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رخصی تاکید کرد: این حامیان جدید ماهانه با پرداخت تنها 10 هزار تومان دستگیر فرزندان یتیم و فرزندان محسنینی که دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند، خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه طرح حامی یابی جدید براساس روش‌های گوناگونی اجرا می‌شود، گفت: یکی از این روش‌ها  بهره گیری از ظرفیت کارمندان رسمی و غیر رسمی شاغل در سازمان‌ها، ادارات و مؤسسات دولتی است که طرح "هر کارمند، یک حامی" برای آنان اجرا می شود.

رخصی تصریح کرد: در روش دیگر این طرح در مدارس و برای والدینی که در جشن عاطفه‌ها اعلام همکاری کرده‌اند با عنوان طرح "هر کلاس، یک حامی" اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه قطره قطره کمک های مردم نیکوکار موجب خیر کثیر برای نیازمندان به ویژه فرزندان یتیم و محسنین می شود، افزود: خیران نیک اندیش می توانند برای شرکت در این طرح بزرگ ملی به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی emdad.ir مراجعه کنند.

 رخصی همچنین با یادآوری اینکه هم اکنون حدود هفت هزار یتیم و فرزند محسنین در استان کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد هستند، عنوان کرد: این فرزندان از حمایت‌های بیش از ۲۰ هزار پدر معنوی بهره مند می شوند که امیدواریم با جذب حامیان جدید تعداد حامیان این فرزندان معنوی تا پایان سال به بیش از ۴۵ هزار نفر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه کمیته امداد امام خمینی ايتام استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل 700 میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 30 درصد افزایش می‌یابدوی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز 3 هزار 400 میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد