Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:59:14 GMT

رویکرد ناجا در انتخابات برقراری کامل امنیت است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۹۹۸

رویکرد ناجا در انتخابات برقراری کامل امنیت است

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه رسیدن به مجموعه مطلوب است، گفت: سهم نیروی انتظامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ساخت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: قطعا" بدون همراهی و خواست کارکنان نیروی انتظامی در کنار فرماندهان و مسئولان ناجا ،رسیدن به پلیسی در طراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران میسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: روحانیون عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به عنوان نمایندگان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بوده و وظیفه آنان تلاش برای تحقق دستورات و فرامین معظم له در نیروهای مسلح است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: آشوب های اخیر در کشور فتنه آمریکایی - عربستانی بود که با راه اندازی جنگ تمام عیار امنیتی قصد براندازی نظام را داشته و با مجاهدت نیروی انتظامی و همکاری دیگر دستگاه های امنیتی و نظامی، بسیج و سپاه و به پشتوانه رهبری و مردم بصیر در کمتر از ۷۲ ساعت این غائله خاموش و نقشه دشمنان نظام نقش بر آب شد.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی به مصداق این آیات شریف همان مجاهدان فی سبیل الله هستند، زیرا در راه خدمت به مردم و تامین امنیت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خدمتگزاری می کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، اضافه کرد: افزایش قیمت سوخت بهانه بود، زیرا این توطئه از قبل طراحی شده بود و فقط اجرای سهمیه بندی سوخت زمان آن را جلوتر انداخت.

وی به ضرورت حفظ هوشیاری و آمادگی در بین کارکنان ناجا تاکید کرد و گفت: با نگاهی تحلیلی به فتنه های اخیر در سال های ۷۸ و ۸۸ و سال های ۹۶ و ۹۸ مشخص می شود که دیگر فتنه ها هر ۱۰ سال تکرار نمی شوند، بلکه در آستانه انتخابات نیز ممکن است دشمن به فکر توطئه و فتنه دیگری باشد که نیاز است هوشیاری و آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کنیم.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام والمسلمین"اسلام غلامی" تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین"حسین محبی"  به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی منصوب و معرفی شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی دفاعی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دفاعی انتظامی آذربایجان شرقی دفاعی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید اسرائیل را وادار کنیم تا مصوبه آتش بس را اجرا کند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره مباشر، «ریاض منصور»، نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل متحد، در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت این سازمان در نیویورک گفت: پذیرش جنایت‌های جنگی، نسل کشی و کشتار جمعی ارتش اسرائیل در غزه با هر علت و توجیهی که باشد، نشان دهنده تضعیف و نابودی حاکمیت قوانین بین المللی است.

ریاض منصور پس از پایان نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: تصویب قطعنامه در شورای امنیت درباره برقراری فوری آتش بس در غزه، یک روز تاریخی است.

شورای امنیت با تصویب این قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه در ماه رمضان را خواستار شد که همه طرف‌ها به آن احترام بگذارند و در ادامه به آتش بس پایدار و بادوام در غزه منجر می‌شود. در این قطعنامه بر آزادی فوری و بی قید و شرط همه گروگان‌ها در غزه و تضمین ورود کمک‌های بشردوستانه به آن منطقه فلسطینی تاکید شده است.

ریاض منصور گفت: قطعنامه شورای امنیت گامی در مسیر توقف حمله و تجاوزگری‌های اسرائیل، ورود کمک‌ها به غزه و بازگشت آوارگان به خانه هایشان است.

او خاطرنشان کرد که بر اساس منشور سازمان ملل متحد، رعایت مصوبه‌های شورای امنیت برای اعضای آن الزام آور است.

نماینده تشکیلات خودگردان اظهار داشت: نمی‌توان دستاورد دستیابی به قطعنامه برقراری آتش بس در غزه را کم اهمیت دانست و همه ما باید اسرائیل را وادار کنیم تا این مصوبه را اجرا کند.

ریاض منصور در ادامه گفت که قطعنامه شورای امنیت به تلاش‌های میانجی گران برای دستیابی به توافق توقف حمله‌ها و مبادله اسیران کمک خواهد کرد.

باید اشاره کرد که «نجیب میقاتی»، نخست وزیر موقت (پیشبرد امور) لبنان، نیز در واکنش به مصوبه شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: با توجه به اینکه قطعنامه شورای امنیت خواستار برقراری آتش بس در غزه شده است، باید اسرائیل را برای توقف حملاتش به خاک لبنان زیر فشار گذاشت.

دیگر خبرها

  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • همه چیز درباره قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است
  • همه چیز قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس در غزه
  • باید اسرائیل را وادار کنیم تا مصوبه آتش بس را اجرا کند
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و بورل
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند