Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:54:47 GMT

مانه توپ طلا نبرد چون آفریقایی ها متحد نیستند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۰۲۲

مانه توپ طلا نبرد چون آفریقایی ها متحد نیستند

ساموئل اتوئو، ستاره سابق فوتبال کامرون، معتقد است که سادیو مانه به خاطر عدم اتحاد آفریقایی ها در کسب توپ طلا ناکام بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش مراسم اهدای جایزه توپ طلا برگزار شد و در نهایت لیونل مسی آرژانتینی موفق شد ششمین توپ طلای خود را کسب کند. انتخاب شدن مسی اما انتقاداتی را به همراه داشت و بسیاری معتقد بودند که با توجه به قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا باید یکی از بازیکنان این تیم این جایزه را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سادیو مانه یکی از بازیکنانی بود که در سال 2019 عملکرد خیره کننده ای را از خود ارائه داد اما در لیست توپ طلا چهارم شد؛ موضوعی که ناراحتی ساموئل اتوئو را به همراه داشته است. او در این باره گفت: " فکر می کنم که متحد نبودن آفریقایی ها باعث شد که مانه توپ طلا را کسب نکند. کسب توپ طلا توسط مانه نمی توانست با اعتراض هیچ کسی روبرو شود چرا که او فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و قطعا شایسته دریافت این جایزه بود. آفریقایی ها خودشان باعث دیده نشدن و خود هستند و مطمئن هستم که اگر آن ها متحد بودند قطعا مانه این جایزه را می برد."

 

 

 

 

 

اتوئو در ادامه گفت: " مسی جایزه توپ طلا را از آن خود کرد چرا که همه آمریکای جنوبی به او رای دادند و احتمالا بیش تر اروپایی ها نیز رای خود را به فن دایک اختصاص دادند. مردم آفریقا اما با یکدیگر رابطه خوبی ندارند و از هم حمایت نمی کنند."

سادیو مانه اتوئو تیم ملی کامرون لیورپول کامرون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سادیو مانه اتوئو تیم ملی کامرون لیورپول کامرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نظامی صهیونیست به بمب گذاری دفاتر آنروا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه راشا تودی، به اعتراف یک نظامی صهیونیستی به بمب گذاری دفاتر سازمان ملل متحد در غزه اعتراف کرد. این دفاتر مسئول کمک به آوارگان فلسطینی بودند.

یک سرباز اسرائیلی به بمب گذاری اهداف غیر نظامی، و همچنین دفاتر سازمان ملل متحد در جریان جنگ غزه اعتراف کرد. این اعتراف، به شکلی غیر منتظره به دست یک سرباز اسرائیلی صورت گرفت که طی نخستین ماه‌های جنگ (غزه)، در این جنگ مشارکت کرده بود.

نظامی صهیونیست: یگان نظامی من، مسئول انجام انفجار‌ها بود. ما خانه‌های تروریست ها، مسجد ها، و دفاتر سازمان ملل متحد را منفجر می‌کردیم. به یاد می‌آورم که ما وارد یکی از دفاتر سازمان ملل متحد شدیم که مسئول کمک به خانواده‌هایی بود که در غزه تحت تاثیر جنگ قرار گرفته بودند. ما آنجا را ویران کردیم.

تنش‌ها میان سازمان ملل متحد و اسرائیل از زمان آغاز جنگ در غزه افزایش یافته است؛ اسرائیل چندین بار به دفاتر سازمان ملل متحد حمله، و ادعا کرده است تونل‌های حماس را هدف قرار داده است. اسرائیل همچنین آژانس کمک به آوارگان فلسطینی سازمان ملل را به داشتن ارتباط با حملات حماس در هفتم اکتبر متهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • کودتا و ناامنی در آفریقا؛ نقش استعمار فرانسه در قاره سیاه
  • اعتراف نظامی صهیونیست به بمب گذاری دفاتر آنروا
  • برای ساختن انسان باید محیط متناسب و سالم به وجود آورد
  • همه مصائب قاره سیاه در سال گذشته؛ از تغییرات اقلیمی تامهاجرت ابدی
  • احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • گاز روستاهای سیل زده خراسان شمالی وصل شد
  • کشف ۵ جسد پناهجویان توسط گارد ساحلی تونس
  • مایلی کهن در گفتگو با طرفداری: پیام من روشن است، مردم کشورم خوشبخت نیستند