Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تمدید مهلت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۹ گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۹۹ و  مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور که تاکنون موفق به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون نشده‌اند مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد تا ساعت ۱۳ امروز دوشنبه ۲۵آذماه ۹۸ تعداد ۲۸۹ هزار و ۴۴۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند. همچنین آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ در روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه حاضرین در جلسه آزمون، در دهه دوم خرداد ماه سال ۹۹ روی سایت سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند ضرورت دارد بر اساس برنامه زمانی مربوط در نیمه دوم خرداد ماه ۱۳۹۹ انتخاب رشته نمایند. فهرست پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته۹۹ در دهه اول شهریور ماه  سال ۱۳۹۹ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور کارشناسی ارشد مقطع کارشناسی ارشد مشاور عالی تمدید مهلت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری