Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در طول آبان و آذر ماه با تلاش همکاران واحد نظارت بر درمان شبکه ۲ واحد دندانسازی و دندانپزشکی متخلف به اتهام ایجاد واحد بدون مجوز و دخالت در امور دندانپزشکی با حضور مقام قضایی پلمب و تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این دو واحد دندانپزشکی افرادی بدون صلاحیت و داشتن مدارک دانشگاهی معتبر مشغول به فعالیت‌های دندانپزشکی بودند.

بهزاد اظهار داشت: شهروندان به دلیل پایین بودن هزینه خدمات به این واحد‌ها مراجعه کرده که در ادامه با مشکلات و عوارض بسیاری مواجه شده و گا‌ها این مسئله منجر به طولانی شدن روند درمانی و هزینه‌های بیشتر برای آن‌ها می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت: با هدف جلوگیری از فعالیت‌های غیر قانونی و برخورد با افراد سودجو که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند کارشناسان نظارت بر درمان با نظارت‌های پی در پی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان به منظور حفظ سلامت شهروندان قدم برمی دارند.

او از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درمانی دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحد‌های فاقد مجوز فعالیت اجتناب کرده و در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی این گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / س خ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت پلمب دندانپزشکی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد