Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:44:50 GMT

رویکرد ناجا در انتخابات برقراری کامل امنیت است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۱۶۰

رویکرد ناجا در انتخابات برقراری کامل امنیت است

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه رسیدن به مجموعه مطلوب است، گفت: سهم نیروی انتظامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ساخت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: قطعا" بدون همراهی و خواست کارکنان نیروی انتظامی در کنار فرماندهان و مسئولان ناجا ،رسیدن به پلیسی در طراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران میسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: روحانیون عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به عنوان نمایندگان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بوده و وظیفه آنان تلاش برای تحقق دستورات و فرامین معظم له در نیروهای مسلح است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: آشوب های اخیر در کشور فتنه آمریکایی - عربستانی بود که با راه اندازی جنگ تمام عیار امنیتی قصد براندازی نظام را داشته و با مجاهدت نیروی انتظامی و همکاری دیگر دستگاه های امنیتی و نظامی، بسیج و سپاه و به پشتوانه رهبری و مردم بصیر در کمتر از ۷۲ ساعت این غائله خاموش و نقشه دشمنان نظام نقش بر آب شد.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی به مصداق این آیات شریف همان مجاهدان فی سبیل الله هستند، زیرا در راه خدمت به مردم و تامین امنیت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خدمتگزاری می کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، اضافه کرد: افزایش قیمت سوخت بهانه بود، زیرا این توطئه از قبل طراحی شده بود و فقط اجرای سهمیه بندی سوخت زمان آن را جلوتر انداخت.

وی به ضرورت حفظ هوشیاری و آمادگی در بین کارکنان ناجا تاکید کرد و گفت: با نگاهی تحلیلی به فتنه های اخیر در سال های ۷۸ و ۸۸ و سال های ۹۶ و ۹۸ مشخص می شود که دیگر فتنه ها هر ۱۰ سال تکرار نمی شوند، بلکه در آستانه انتخابات نیز ممکن است دشمن به فکر توطئه و فتنه دیگری باشد که نیاز است هوشیاری و آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کنیم.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام والمسلمین"اسلام غلامی" تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین"حسین محبی"  به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی منصوب و معرفی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات انقلاب فتنه فرماندهی انتظامی مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا