Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

فرهاد مهریاری، کارشناس توسعه ایمنی راه و حریم-با توجه به محدودیت‌های منابع اعتباری و مالی، دستیابی به اهداف در نظر گرفته‌شده و نتایج مطلوب به‌طور کامل میسر نخواهد بود اما سعی بر این است تا با استفاده از روش‌های مؤثر مانند انجام ممیزی‌ راه‌ها و اولویت‌بندی نیازها و همچنین توسعه روش‌های کم‌هزینه و زودبازده در زمینه مهندسی ایمنی راه، سطح ایمنی راه‌های کشور ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس با اولویت قراردادن فعالیت هایی از قبیل احیای خط کشی خطوط محوری، علائم افقی و خط نوشته ها؛ ارتقاء حفاظ ایمنی میانه آزادراه‌ها و نواحی پل‌ها و پرتگاهی با رویکرد کاربرد حفاظ بتنی درجا یا مفصلی؛ تهیه، نصب و نگهداری علائم عمودی (اخطاری، انتظامی، مسیر نما و ... )؛ تهیه،نصب و بهسازی تابلوهای اطلاعاتی در راه‌ها؛ اجرای روشنایی نقطه‌ای در محل تقاطع‌ها و نقاطع پرتصادف، مناطق مه‌گیر و پارکینگ‌ها در محورهای پرتردد با چراغ های ال ای دی؛ آرام سازی ترافیک و مدیریت سرعت، اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه ها باهدف قابل عبور کردن و یا تامین ناحیه عاری از مانع؛ انجام بازدید ایمنی راه های موجود و بازرسی ایمنی راه های جدید الاحداث پیش از گشایش و همچنین رفع نقاط پرتصادف با روش‌های کم هزینه و زودبازده؛ درحد اعتبارات ابلاغی با استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی و مشاورین آموزرش دیده و کارشناسان ایمنی در استان‌ها پیگیری و انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش ­خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت وزیر صنعت،معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود : برنامه ریزی هایی در موضوع ایمنی خودروها صورت گرفته تا شرایط تست های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودروها صورت می گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: در مورد خودرو‌های فرسوده به ازای هر خودرو وارداتی چهار دستگاه باید اسقاط شود و به ازای هر دستگاه جدید داخلی هم همینطور و کمیسیون اصل نود به ما تکلیف کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • سنگ کیسه صفرا چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین