Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشت آرتتا به امارات؟

طرفداری - احتمال بازگشت میکل آرتتا به آرسنال این بار در کسوت مربی، قوت گرفته است.

به گزارش اسکای اسپورتس، از زمان اخراج اونای امری از آرسنال، عنان کار به طور موقت به اسطوره باشگاه، فردی لیونبرگ سپرده شد اما توپچی‌ها با هدایت او تنها یکی از پنج بازی خود را بردند. با شکست 0-3 آرسنال مقابل منچسترسیتی، سران باشگاه بیش از پیش برای انتصاب یک سرمربی دائم تحت فشار قرار گرفتند چرا که خطر عدم صعود به لیگ قهرمانان اروپا برای چهارمین فصل متوالی را احساس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران آرسنال به دنبال گزینه‌ای هستند که اولا لیگ برتر را به خوبی بشناسد؛ با فضای باشگاه آشنا باشد و از همه مهم‌تر، همین حالا در دسترس باشد. به گفته منابع اسکای، میکل آرتتا که هر سه شرط را داراست، در حال حاضر گزینه نخست آرسنال است. دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی، 5 سال برای آرسنال باز کرد و در تابستان 2018 و قبل از انتصاب اونای امری به عنوان سرمربی آرسنال، از جمله جدی‌ترین گزینه‌های توپچی‌ها بود. 

گفته می‌شود آرتتا از بازی دیشب با مدیران آرسنال در تماس است. از پاتریک ویرا به عنوان دیگر گزینه آرسنال یاد می‌شود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دربی لندن برابر چلسی به یک نتیجه درخشان دست یافت. آنها موفق شدند رقیب همشهری را با ۵ گل بدرقه کنند. بن وایت یکی از ستاره‌های توپچی‌ها در بازی بود و توانست در نیمه دوم دو گل به ثمر برساند. او پس از پایان دیدار در مورد برخی نکات بازی با خبرنگار بی‌بی‌سی صحبت کرد.

پیروزی پرگل امشب؟
عملکرد شگفت انگیز از همه ما. مهم این است که به راه خود ادامه دهیم و بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. واضح است که این یک بازی بزرگ بود و ما از آن با سربلندی خارج شدیم. در کورس حساسی هستیم و مشخص نیست چگونه به پایان خواهد رسید. امیدوارم لیورپول و منچستر سیتی امتیاز از دست دهند. ما فقط می‌توانیم کاری که دست خودمان است را کامل انجام دهیم و قهرمانی به نتایج دیگر هم بستگی دارد.

دو گل مقابل چلسی؟
گل اول نتیجه حضورم در بهترین مکان و در بهترین زمان ممکن بود. گل دوم یک سانتر بد بود که خوشبختانه وارد دروازه شد. خیلی خوش‌شانس بودم. پاس خوبی از طرف اودگارد آمد و من فقط می‌خواستم سانتر کنم اما شانس آوردم که سانتر افتضاحم وارد دروازه شد.

عملکرد هاورتز و زدن دو گل؟
شگفت‌انگیز. او مستحق این وضعیت عالی است. از وقتی که وارد باشگاه شده بی‌وقفه تلاش کرده است. هیچوقت نمی‌شود فهمید او چقدر خوب است تا وقتی که در کنار او بازی نکنی.

دیگر خبرها

  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏