Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه گفت: با اینکه آمریکا اعلام می‌کند دارو و غذا در فهرست تحریم‌های علیه ایران قرار ندارد اما راه‌ها را چنان می‌بند که ما امکان دسترسی به آن‌ها را از دست بدهیم؛ لذا ادعای حمایت از حقوق بشر آمریکا صددرصد ریاکارانه و فریب کارانه است. تاریخ انتشار: 14:03 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۴۹۴ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سید عباس موسوی امروز در نشست خبری هفتگی و در پاسخ به سوال خبرنگار میزان درباره استاندارهای حقوق بشری دوگانه غرب به ویژه رژیم آمریکا،گفت: بار‌ها اعلام کردیم آمریکا نسب به بحث حقوق بشر رفتار دوگانه دارد و این نه شعار است و نه حرف بی سند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: حقوق بشر غربی؛ ابزار سرکوب ملت‌ها/ زبان دراز برای شعار؛ خاک در اختیار تروریست‌ها
وی افزود: کارنامه این کشور[آمریکا] مشحون از نقض حقوق بشر است از جمله حمایت از رژیم‌های کودک‌کش، اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ملت‌ها و اختلاف افکنی در میان قومیت‌ها که به اسم حمایت از حقوق بشر مطرح می‌کند.   بیشتر بخوانید: روایتی از کودک‌کشی‌‌های رژیم صهیونیستی/ جلادانی که به کودکان شیرخواره هم رحم نمی‌کنند
سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: با اینکه آمریکا اعلام می‌کند دارو و غذا در فهرست تحریم‌های علیه ایران قرار ندارد اما راه‌ها را چنان می‌بند که ما امکان دسترسی به آن‌ها را از دست بدهیم؛ لذا ادعای حمایت از حقوق بشر آمریکا صددرصد ریاکارانه و فریب کارانه است.   به گزارش میزان، موسوی ۱۹ آذر ۹۸ نیز  با اظهار تاسف از بیانیه نماینده جدید اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، این بیانیه را ناشی از اطلاعات نادرست و جهت‌دار خواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران هر گونه استفاده ابزاری و سیاسی از حقوق بشر علیه کشور‌های مستقل را مردود می‌داند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اتحادیه اروپایی را به توجه جدی نسبت به نقض حقوق بشر در برخی کشور‌های عضو یا همپیمان، ایفای تعهدات خود در قبال برجام و نقض حقوق بیش از ٨٠ میلیون شهروند ایرانی بر اثر تحریم‌های غیر انسانی و یکجانبه ایالات متحده آمریکا فرا می‌خوانیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید عباس موسوی تحریم دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است

رویترز امروز به نقل از اکسیوس گزارش داد که جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در حال آماده سازی تحریم‌های جدید علیه ایران در پاسخ به حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل است.

طبق گزارش آکسیوس، یلن آماده است تا امروز بگوید: «وزارت خزانه‌داری آمریکا ضمن همکاری با متحدان آمریکا از اختیاراتش برای تحریم جهت ادامه اخلال در فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات‌کننده ایران دریغ نخواهد کرد».

این نشریه حمله ایران به اسرائیل را علت تحریم‌های جدید آمریکا عنوان کرد.

یلن پیش از این ادعا کرده بود که اقدامات ایران ثبات در خاورمیانه را تهدید می‌کند و می‌تواند باعث سرریز اقتصادی شود.

شامگاه شنبه شب، جمهوری اسلامی ایران به تلافی حمله هوایی تل آویو به کنسولگری ایران در دمشق، پایتخت سوریه که در آن چندین فرمانده ارشد شهید شدند، صد‌ها پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد. ادعا می‌شود بیشتر پهپاد‌ها و موشک‌ها قبل از رسیدن به اراضی اشغالی توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن رهگیری شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت