Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: زمان ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 تمدید شد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: به منظور مساعدت با داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 28 آذرماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در صورت واجد شرایط بودن ثبت‌نام کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: تا ساعت 13 امروز 289 هزار و 440 داوطلب در این آزمون‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد سال 99 همزمان با بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 28 و 29 فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم می شود در دهه دوم خردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و از نیمه دوم خردادماه انتخاب رشته آغاز می‌شود.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: نتایج نهایی آزمون دهه اول شهریورماه 99 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

انتهای پیام/4040/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسین توکلی آزمون کارشناسی ارشد تمدید مهلت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی صدر معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در برنامه سلام خبرنگار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در نوبت آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ که ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر ثبت نام کرده اند که در ۴۱۲ شهرستان و ۱۹۹۳ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند.
معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کارت ورود به جلسه آزمون دوشنبه سوم اردیبهشت در درگاه سازمان سنجش قابل دریافت است.
علی صدر گفت: در نوبت اول آزمون سراسری علاوه بر ۵ گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، علوم ریاضی، هنر و زبان متقاضیان دانشگاه‌های فرهنگیان نیز شرکت خواهند داشت که هر کدام به سوالات شخص ساز شده خود پاسخ می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری