Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم بنزما با گل دقیقه ۹۴ خود رئال را به یک تساوی ارزشمند در زمین والنسیا رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال در شرایطی به مستایا آمده بود که می دانست با کسب پیروزی می تواند جای بارسا را در صدر اشغال کند اما تا دقیقه ۹۴ بازی را با یک گل به میزبانش باخته بود. کهکشانی ها که نیمه دوم ضعیفی را پشت سر می گذاشتند، دقیقه ۷۸ دروازه خود را توسط کارلوس سولر باز شده دیدند ولی این کریم بنزما بود که بار دیگر ناجی شد و دقیقه ۹۴ با یک ضربه دقیق، توپ را به طاق دروازه والنسیا چسباند تا تعداد گل هایش را به ۱۲ برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب او با لیونل مسی در صدر جدول گلزنان برابر شد. مسی روز گذشته موفق به باز کردن دروازه سوسیداد نشده بود.

نکته قابل توجه روی گل بنزما تاثیرگذاری مثبت تیبو کورتوا بود. در واقع ضربه سر گلر جلوکشیده بلژیکی بود که توسط سنگربان والنسیا برگشت داده شد و روی ریباند، بنزما موفق به گلزنی شد.

از ۱۲ گل بنزما ۷ گل در سانتیاگو برنابئو و ۵ گل در زمین حریفان به ثمر رسیده است و جالب اینکه هفت بار نیز موفق شده اولین گل رئال را به ثمر برساند و به نوعی مسیر برای بردهای تیمش را هموار کرده است.

کریم حالا در ۲۱ بازی این فصل خود توانسته زننده ۱۶ گل باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریم بنزما لیونل مسی بارسلونا رئال مادرید کریم بنزما لیونل مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم

دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در فصل 2016/17 لالیگا در تاریخ 23 آوریل 2017 در سانتیاگو برنابئو برگزار شد؛ دیداری که مسی در آن همه کار کرد  و ستاره بی چون و چرای میدان بود و در نهایت نیز آبی و اناری ها بازی را با نتیجه 3-2 به سود خود خاتمه دادند.

دانلود (75.4MB)

دیگر خبرها

  • فشار شدید روی آنچلوتی: ممکن است بمیرم!
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)