Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:02:12 GMT

بناهای کرج ایمن سازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۴۲۰

بناهای کرج ایمن سازی می شود

محمد یساولی رییس سازمان آتش نشانی کرج  روز دوشنبه در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه اظهارداشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به دنبال این است که با ارائه آموزش‌های ایمنی، دانش و توانایی شهروندان در زمینه  پیشگیری و مواجه با حوادث را بالا ببرد تا بتوانند به موقع اقدامات ایمنی و به امدادرسانی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی آماده هر گونه همکاری در بحث ارائه خدمات آموزشی به موسسات،  ادارات و شرکت‌ها است،‌ افزود:  این سازمان در آغاز هر سال با تمام ادارات، شرکت ها، موسسات  و دستگاه‌های اجرایی مکاتبه می کند تا در صورت نیاز پاسخگوی نیازهای الزامی در زمینه ارتقای سطح ایمنی ساختمان ها شود.

یساولی در بخش دیگری ازسخنانش اظهارداشت:‌ با توجه به فصل سرما  مردم به استفاده از وسایل گرمایشی روی آورده  که سبب افزایش حوادث گازگرفتگی و مسمومیت با منوکسید کربن شده است.

رییس سازمان آتش نشانی کرج بیان داشت : در این زمینه آموزش های لازم به مردم برای پیشگیری از حوادث ارائه می شود.

این مسوول در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اکنون پنج هزار آتش‌نشان داوطلب در کلانشهر کرج فعال است که به دنبال این هستیم  برنامه‌ریزی شود، سالی یکبار آموزش برای آنها داشته باشیم.

برچسب‌ها شهرداری کرج تفاهم نامه استان البرز سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرج تفاهم نامه استان البرز سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور شهرداری کرج تفاهم نامه استان البرز سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه

عنایت‌الله راهنورد گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس با سامانه ۱۲۵ جهت امدادرسانی در یک حادثه تصادف در شهرک منظریه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: در این حادثه، راننده خودروی سواری حین گردش در مسیر کنترل خودرو را از دست می‌دهد و دچار واژگونی و سقوط می‌شود.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی اضافه کرد: ماموران آتش‌نشانی سریعا در محل حاضر و ضمن ایمن‌سازی صحنه تصادف، نسبت به نجات و رهاسازی راننده و سرنشینان مصدوم اقدام کردند.

راهنورد ادامه داد: مصدومان پس از نجات تحویل پرسنل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی