Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین منصور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اینکه این حادثه در ساعت ۱۱ و ۳۸ دقیقه ظهر امروز رخ داده است، اظهار کرد: پس از اطلاع از این حادثه به طور فوری ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که نخستین آمبولانس پس از ۸ دقیقه از زمان دریافت خبر به محل حادثه رسید.

وی گفت: جاسم مرعی۳۳ساله، الما مرعی ۳ساله، ایوب مرعی ۱۱ساله، ملوک حدیده ۵۵ ساله، سمیه مرعی۳۴ساله، رضا مرعی ۵ ساله، آیدا مرعی ۴ساله، شاهین مرعی ۳۶ساله(باردار) و جواهر احمدی ۲۹ ساله ۹ مصدوم این حادثه اند که به بیمارستان گلستان اهواز اعزام و در آنجا تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4799340

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان ابادان اهواز بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان ایلام قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران