Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار مدیرعامل موسسه فرهنگی تبیان افزود: شیعیان در طول تاریخ به ناحق منزوی بوده‌اند به همین دلیل تجربه حکومتی نداشته‌اند، البته لازم به ذکر است که شیعیانی حاکم بوده‌اند اما سیستم آنها، سیستم حکومتی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز سیستم حکومت اسلامی برای اولین بار بعد از دوران ائمه اطهار حاصل شده است گفت: دنیای ما دنیای آخرالزمان است لذا طبیعت قضیه این است که آزمون و خطای ما زیاد باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه ما در تجربه پیاده کردن اسلام و انقلاب، ضعیف هستیم خاطرنشان کرد: حقیقت این است که اسلام قوی و غنی است و انقلاب ما اسلام ماست نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد.

وی با اشاره به اینکه اسلام برای هر مطلبی، حرفی برای گفتن دارد تصریح کرد: به دلیل اینکه ما در طول تاریخ منزوی بوده‌ایم و تجربه حکومتی نداریم، چهل سال اول انقلاب همراه با آزمون و خطا بوده است اما اگرچه رنج‌های بسیاری چه در سطح منطقه و چه در سطح بین الملل و داخل کشور، نصیب مردم ما شده است اما به همان نسبت دنیای بین الملل، منطقه و مردم کشورمان، آماده‌تر شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جهان برای شنیدن حرف‎هایتان، بسیار آماده‌تر از ۴۰ سال قبل است گفت: در گذشته اگر می‌خواستید ماهیت کثیف کمونیست شرق و لیبرال غرب را با قلم و هنر بیان کنید، نمی‌توانستید و کسی نیز باور نمی‌کرد، اما در این آزمون ۴۰ ساله نه تنها مردم کشور، منطقه و مردم کشورهای اسلامی، بلکه خود مردم غرب نیز متوجه شده‌اند که پلیدتر از تفکر لیبرال دموکراسی برای نوع بشر، چیزی وجود ندارد.

وی یادآور شد: در فرانسه بیش از یک سال است که مردم وارد بر صحنه می‌شوند و حرفی برای گفتن دارند اما دولت فرانسه عوض اینکه با آنها حرف بزند و جوابشان را بدهد، می‌بینید که چه بلایی بر سر آنها می‌آورد و این در حالی است که وضعیت در انگلیس و آمریکا بدتر از فرانسه است.

وی گفت: حدود ۱۰ الی ۱۲ درصد از مردم فلسطین اشغالی، خوراک خود را از ته زباله‌دان‌ها جمع می‌کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز همه مردم دنیا تشنه عدالت هستند ادامه داد: دشمنان همواره بی‌عدالتی را به وسیله افرادی نفوذی، به داخل کشور تزریق می‌کنند تا بگویند انقلاب و اسلام پاسخگو نیست اما مردم ما کاملا متوجه هستند کاری که برخی‌ها انجام می‌دهند ربطی به اسلام و انقلاب ندارد زیرا شاخصه انقلاب حقیقت‌گرایی و اجرای عدالت است.

وی افزود: وقتی عدالت در من، شما و دیگر مسئولان پیدا نشود، قطعا اقداماتمان هیچ ربطی به اسلام و انقلاب ندارد.

وی با اشاره به اینکه در این ۴۰ سال رنج زیاد بوده ولی دستاوردی نیز حاصل شده و آن همان آمادگی است گفت: امروز کشورهای زیادی در دنیا هستند که مردم تا پای جان در عشق به انقلاب و رهبر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز اربعین حسینی به عنوان یک تابلوی عدالت در دنیا مطرح است و مردم از کشورهای مختلف با مذاهب، مسلک‌ها و عقاید مختلف در آن شرکت می‌کنند و کسانی که از اجتماع ۲۰ الی ۳۰ میلیونی اربعین باز می‌مانند نیز در کشورهای خود دست به راهپیمایی می‌زنند و این عشق اباعبدالله و عدالت خواهی در دل‌های آنها زنده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در تبلیغات از ما جلوتر هستند و از هیچ، همه چیز و از کاه، کوه می‌سازند، آنها در فریب، نیرنگ و دروغ خبره هستند اما در حقیقت‌گرایی، هیچ ندارند.

وی با بیان اینکه مکتب تشیع و انقلاب ما از انقلاب کربلا نشأت گرفته است گفت: آن پلی که بین کربلای سرخ اباعبدالله الحسین (ع) و قیام سبز حضرت مهدی (عج) وجود دارد این است که مردم دنیا امروز امام حسین را به عنوان سمبل عدالت می‌شناسند و همچنین آرمان عدالت خواهی حضرت مهدی که فرزند حسین (ع) است را نیز باور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: تبیین گام دوم بسیار مهم است لذا باید از گویندگان کشوری که در این جهت نقش اصلی را دارند، دعوت به عمل آید تا به استان سفر کنند و با جوانان و دانشجویان به گفت و گو بنشینند.

وی بیان کرد: امروز این نهضت و انقلاب عظیم در میانه راه قرار دارد لذا باید ابتدا دولت اسلامی را ایجاد کنیم؛ دولتی که دقیقا قانون را پیاده کند نه اینکه به دنبال حزب، گروه، روزنامه و منافع عده‌ای خاص باشد.

وی با بیان اینکه باید دولت اسلامی ایجاد کنیم که مربی مردم باشد گفت: جامعه اسلامی وقتی به وجود می‌آید که دولت، اسلامی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: امروز حتی جوان‌های همان کشورهای غربی تشنه پیام‌های مقام معظم رهبری هستند و آن نامه اول و دومی که رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غربی نوشته‌اند، دست به دست در حال گردش است.

وی افزود: جوانان غربی امروز بهتر از ما متوجه می‌شوند که زیر بار چه غول بیابانی لیبرال دموکراسی پشتشان خم شده است لذا آنها قدر انقلاب و رهبر انقلاب ما را بیشتر می‌دانند.

وی گفت: بین ما و آرمان‌های انقلاب فاصله زیاد است اما در آستانه جهشی هستیم که قبل از هر چیز می‌طلبد تا به درستی تبیین شود.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی گام دوم انقلاب سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی گام دوم انقلاب سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی گام دوم انقلاب سید علیرضا عبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قنادزاده ظهر پنجشنبه با حضور در منزل مهندس شهید «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه بیان کرد: مرگ برای انسان در قامت های مختلفی ظاهر می شود که بهترین و والاترین مرگ ها، شهادت در راه خدا است.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور بیان کرد: حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشانه عجز این رژیم سفاک بود که پس از عملیات طوفان الاقصی و کشتار بی رحمانه مردم غزه دستاوردی نداشتند.

وی اضافه کرد: خون فرماندهان شهید ما در حادثه کنسولگری ایران در سوریه، مسیر نابودی رژیم اشغالگر قدس را هموار کرد.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد بیان کرد: این امر به دلیل حضور مجاهدان در میدان نبرد و جانفشانی شهیدان و ایثارگران است که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و از خودگذشتگی آنان سبب شد این اقتدار و امنیت امروز در کشور حاکم باشد.

قنادزاده ابراز کرد: متاسفانه امروز برخی از سران کشورهای استکباری و همچنین مرتجع منطقه از رژیم اشغالگر قدس که همانند درخت بی ریشه ای است حمایت می کنند که خیانت آنان از اذهان مسلمین و آزادی خواهان جهان پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم عملیات وعده صادق که موجب خرسندی علاقمندان به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت شد مقدمه انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) باشد و پیروزی نهایی اسلام محقق شود.

کد خبر 6082150

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • عملیات وعده صادق آبروی دنیای اسلام شد
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است