Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پس از هشت ماه تلاش موفق شد تا جایزه "تعالی منابع انسانی" را از سوی انجمن مدیریت منابع انسانی ایران کسب کند.

مدیرمنابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این جایزه در اولین حضور دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همت کارشناسان ماهر، تیم تعالی منابع انسانی و حمایت‌های مسئولان دانشگاه و به خصوص معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی دانشگاه کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرخسرو مدیرشهلا با بیان این‌که جایزه تعالی منابع انسانی در حد "تقدیرنامه چهارستاره" است، در خصوص مراحل کسب این تقدیرنامه تشریح کرد: 200 نفر از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بسیج شده و بر اساس مصادیق مدیریت منابع انسانی به مدت هشت ماه آموزش دیدند؛ سپس فعالیت‌های این افراد در حوزه مدیریت منابع انسانی مستندسازی شده و کتاب پرسشنامه چاپ شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام آموزش افراد، اظهارنامه دانشگاه علوم پزشکی تبریز تدوین شد و در اختیار انجمن منابع انسانی و تیم داوری متشکل از اساتید برجسته کشوری قرار گرفت؛ طی ارزیابی انجمن مدیریت منابع انسانی، تیم ارزیابی چهارنفره طی سه روز در دانشگاه حضور یافته و از نزدیک فعالیت و اظهارنامه دانشگاه را مورد نقد، بررسی و ارزیابی قرار دادند.

به گفته‌ی مدیرشهلا امسال یازدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی با حضور شش سازمان از سطح کشور برگزار شد که فقط دو سازمان توانستند تقدیرنامه چهار ستاره را کسب کنند؛ هم‌چنین در طول فعالیت 11 ساله این انجمن، 222 سازمان در سطح کشور داوطلب کسب جایزه بودند که فقط 25 سازمان موفق به کسب تقدیرنامه چهارستاره شده است.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز مقام اول در جشنواره شهید رجایی سال 97 در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و رتبه برتر استانی در محور مدیریت سرمایه انسانی در سال 94 و 96 را کسب کرده و به دنبال این موفقیت‌ها تصمیم گرفت تا برای کسب جایزه تعالی منابع انسانی نیز شرکت کرده و جزو سازمان‌های برتر کشور شناخته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مدیریت منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان

 قدس گفت:  تجهیزات از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و در قالب طرح نوروزی امسال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد، ادامه داد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه امسال معاون، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۲۱ مورد گشت مشترک از واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های سلامت‌محور در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام دادند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴ مورد بازدید از واحدهای تولید و عرضه‌کننده ملزومات و تجهیزات پزشکی، شش مورد بازدید از شرکت‌های پخش دارو، دو مورد بازدید از شبکه‌های بهداشت و درمان و ۴۹ مورد بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد و در این بازدیدها ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۳۴ قلم فرآورده‌های سلامت‌محور تاریخ گذشته و قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • نیروی انسانی مهم ترین، اساسی‌ترین و ارزشمندترین رکن هر سازمان است
  • ضرورت تأمین زیر ساخت‌های لازم برای توانمندسازی نیروی انسانی
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی