Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@14:38:44 GMT

شمارش معکوس برای نصب اپلیکیشن رمزساز ۶۰

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۶۷۸

شمارش معکوس برای نصب اپلیکیشن رمزساز ۶۰

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «اپلیکیشن ۶۰» وظیفه تولید رمز یکبار مصرف ویژه مشتریان بانک ملی ایران را بر عهده دارد و با نصب سریع و بسیار آسان آن می‌توانید از امنیت حساب خود اطمینان داشته باشید.

مشتریان می‌توانند برای فعال سازی برنامه رمز یکبارمصرف از طریق دانلود آن از سایت رسمی بانک به آدرس bmi.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و یا کافه بازار و گوگل پلی برای کاربران اندروید و سیبچه برای کاربران گوشی‌های اپل اقدام کرده و با مراجعه به بالغ بر ۸۰۰۰ خودپرداز، کیوسک و کش لس‌های این بانک رمز خود را فعال کنند.

دریافت کد‌های فعالسازی که پیش از این تنها از طریق خودپرداز، کیوسک یا Cashless بانک ملی ایران ممکن بود، در سامانه بام نیز قابلیت دریافت دارد و بدین ترتیب فعال سازی ۶۰ بصورت کاملا غیرحضوری نیز امکان پذیر است.

مشتریانی هم که گوشی هوشمند نداشته و یا بدلیل پایین بودن ورژن گوشی امکان دریافت برنامه ۶۰ را نداشته باشند، به راحتی می‌توانند از طریق کد دستوری #۶۰*۷۳۷* اقدام به دریافت رمز یکبار مصرف کنند.

بانک ملی ایران برای آن دسته از مشتریانی که موفق به فعال سازی غیر حضوری نشده اند یا در فرآیند نصب نیازمند راهنمایی هستند، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده و مشتریان می‌توانند در روز‌های شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۷ و روز‌های پنج شنبه تا ساعت ۱۵ به شعب منتخب (کشیک) این بانک مراجعه کنند.

همچنین کارشناسان بانک همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ در حدود ۱۴۰ پایگاه شبانه روزی و شعب شهاب بانک ملی ایران پاسخگوی مراجعه مشتریان در این زمینه خواهند بود.

در روز‌های جمعه نیز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۹ کارشناسان بانک ملی ایران به راهنمایی مراجعان مشغول خواهند بود.

با نزدیک شدن به زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، توصیه می‌شود تا مشتریان گرانقدر فرآیند نصب این اپلیکیشن را برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی به روز‌های پایان ماه موکول نکنند و در اسرع وقت اقدام نمایند.

روش گام به گام فعال سازی هر دو روش دریافت رمز یکبارمصرف نیز در سایت این بانک به آدرس www.bmi.ir قابل دسترسی است.

کاربرانی که تا پایان آذر ماه این اپلیکیشن را نصب کنند، در قرعه کشی ۶۰ جایزه ویژه جشنواره "شصتت خبردار شده" نیز شرکت داده خواهند شد.

تا پایان روز گذشته ۲۴ آذرماه بیش از ۸۱۴ هزار نفر «اپلیکیشن ۶۰» را نصب کرده اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک مرکزی بانک ملی ایران اپلیکیشن رمزساز 60 رمز یکبار مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند دامنه فارسی به ثبت رسیده است؟

بر اساس آخرین اعلام مرکز ثبت دامنه کشوری تاکنون یک میلیون و ۶۳۴هزار و ۶۰۹دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده که در این میان پسوند دات‌آی‌آر (ir.) بیشترین دامنه‌ فعال را دارد.

به گزارش ایسنا، نام دامنه بخشی است که گویای نام برند یا فعالیت کاربر بوده و آن را به دلخواه خود انتخاب می‌کند. پسوندهای مجاز و معتبر در واقع پسوندهایی هستند که توسط کمیته مخصوص تأیید و تصویب پسوندها یعنی آیکن (ICANN) تأیید شده باشند. نمونه‌های پسوندهای متداول  com، org و ir هستند و انتخاب نام دامنه مناسب و ساده بسیار مهم بوده و همچنین در رتبه‌بندی (Ranking) نتایج جست‌وجوی گوگل نیز تأثیرگذار است.

در واقع دامنه یا دامین همان آدرس اینترنتی است که شما با آن شناخته می‌شوید. این آدرس هر چقدر ساده‌تر و سرراست‌تر باشد بهتر بوده و کاربران بیشتری شما را خواهند یافت. دامنه از دو بخش اصلی تشکیل‌شده است؛ نام دامنه و پسوند دامنه، نام دامنه را شما تعیین می‌کنید و در صورتی‌ که این نام آزاد باشد می‌توانید آن را در اختیار بگیرید. البته پسوند دامنه هم‌بستگی به نوع کار شما و گاهی به کشوری که در آن هستید، بستگی دارد.

در ایران، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی از جمله مراکز اصلی برای ثبت دامنه‌های اینترنتی به شمار می‌رود و هر کاربری که تمایل به ثبت دامنه‌ای برای بازگشایی سایت خود داشته باشد، باید به سایت این مرکز یا یکی از نمایندگان فعال آن در سطح کشور مراجعه کند. 

این پژوهشگاه همچنین آماری دقیق از دامنه‌های ایرانی را به دست می‌دهد. مرکز ثبت دامنه کشوری ایران زیرمجموعه پژوهشگاه دانش‌های بنیادی است و وظیفه ثبت دامنه‌ها در ایران را برعهده دارد. شاید گستره‌ی دامنه‌های سطح بالایی مانند Com، Net، Org و Info که در سراسر وب وجود دارند و زمینه درخواست برای این دامنه‌ها در تمامی کشورها باز است، بسیار گسترده باشد که برآورد آماری دقیق از آن‌ها کمی مشکل شود، اما مرکز ثبت دامنه آمار آخرین دامنه‌های ثبت‌شده را به دست می‌دهد.

طبق آخرین آمار موجود در مرکز ثبت دامنه کشوری ایران، از ابتدای ثبت دامنه‌های فارسی در کشور تاکنون یک میلیون ۶۳۴هزار و ۶۰۹دامنه ثبت شده است و از بین پسوندهای ثبت‌شده‌ی فارسی، پسوند ir با یک میلیون و ۶۲۶ هزار و  ۲۹۳دامنه‌ فعال در صدر قرار دارد. در واقع بیش‌ترین سهم متعلق به همین پسوند است؛ به‌طوری که از میان دیگر پسوندهای فارسی، هر کدام کمتر از ۵۰۰۰ دامنه را ثبت کرده‌اند.

دامنه‌هایی که بیشتر از ۱۰۰۰ مورد ثبت‌شده دارند، co.ir با ۴۳۳۱مورد، دامنه ایران با ۱۵۰۶مورد و دامنه ac.ir با ۱۱۱۸ دامنه فعال هستند. هم‌چنین دامنه‌های دیگری وجود دارند که کمتر از ۱۰۰۰ مورد به نام آن‌ها ثبت شده است.

دامنه id.ir با ۷۱۷مورد، دامنه org.ir  با ۲۳۱مورد، دامنه sch.ir  با ۲۱۴مورد و دامنه gov.ir با ۱۷۴ مورد نیز در رتبه‌های بعدی لیست قرار دارند. کمترین دامنه ثبت‌شده نیز متعلق به دامنه net.ir با ۲۵ دامنه فعال است.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تشکیل ۲ سامانه گردشگری در اصفهان/ رفع مشکل ترافیک با اپلیکیشن «اصفهان من»
  • سلاح ورزی: ترقی معکوس کرده‌ایم!
  • چند دامنه فارسی به ثبت رسیده است؟
  • اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید
  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • آیا توصیه به «شمارش گوسفند» برای بی‌خوابی واقعا مفید است؟
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند