Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:18:10 GMT

ماجرای شلیک هوایی در سعادت آباد چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۶۷۹

خبرگزاری میزان: رئیس کلانتری١٣٤ شهرک قدس از دستگیری ۲ تن از سارقان خانه‌های منطقه سعادت آباد پس از یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک ماموران خبر داد و گفت: دستگیری ۲ همدست آنان ادامه دارد.

سرهنگ "ضرغام آذین" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در بلوار دریا ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدش تحقیقات فنی خود را آغاز کردند و موفق شدند، در تحقیقات میدانی، تصویر ۴ سارق جوان را که با یک دستگاه خودروی سواری پراید در محل‌های سرقت حاضر می‌شدند، شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلاک انتظامی خودروی سارقان مشخص نبود، افزود: ماموران کلانتری برای شناسایی سارقان تعداد گشت زنی‌های را افزایش تا اینکه در این گشت زنی‌های هدفمند به ۴ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و برای بررسی موضوع دستور ایست و توقف خودور را دادند.

آذین ادامه داد: متهمان با دیدن خودروی پلیس از محل متواری و پس از یک تعقیب و گریز طولانی ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت‌های مالی و جانی احتمالی، چند تیر هوایی شلیک کردند.

وی عنوان کرد: راننده خودروی سارقان به ناچار خودرو را متوقف و ماموران کلانتری موفق شدند ۲ تن از سارقان را دستگیر، ولی ۲ سارق دیگر از محل گریختند.

این مقام پلیسی ابراز کرد: در بازرسی از خودروی دزدان تعدادی ابزار و ادوات سرقت کشف و متهمان پس از انتقال به کلانتری به چند فقره سرقت منزل در منطقه سعادت آباد اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با بیان اینکه دستگیری ۲ همدست دیگر سارقان ادامه دارد، گفت: هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند. سرهنگ آذین با اشاره به اینکه در‌های اکاردئونی می‌تواند بازدارندگی مطلوبی در برابر سارقان داشته باشد، از شهروندان خواست: حتی اگر برای زمان کوتاهی منزل را ترک می‌کنند حتما در آکاردئونی منزل را قفل کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سعادت آباد سارقان شلیک هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه