Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:43:18 GMT

بسته بندی در ایران نیازمند هویت ذهنی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۷۱۵

بسته بندی در ایران نیازمند هویت ذهنی است

این کارآفرین برتر با بیان اینکه بسته بندی در ایران نیازمند هویت ذهنی است،گفت:در بهترین حالت در تولیدات ما تنها هویت بصری را در نظر گرفته اند، بخشی از هویت بصری به مسئله بسته بندی بر می گردد. چند کالای ایرانی می شناسید که بسته بندی مناسب داشته باشند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست سومین نمایشگاه دوسالانه طراحی و بسته بندی ایران ظهر امروز دوشنبه 25 آذر ایمان آل مظفر دبیر نمایشگاه دوسالانه طراحان بسته بندی ایران  و موسس سایت بسته‌ها، امیرحسین عباسیان، کارآفرین برتر، امیرهومن محمدی، کارآفرین برتر، متین میرزایی، مدیر روابط عمومی و مهرداد ذوالنور مشاور رسانه‌ای در خانه هنرمندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست « امیر حسین عباسیان»، کارآفرین برتر که به نمایندگی از خانواده 5 هزار نفره گروه تولیدی و یکی از کارآفرینان برتر صنعت کشورمان و برندی که نزدیک نیم قرن از عمرش می گذرد در این نشست حضور  داشت؛ توضیح داد: تولیدکنندگان و صنعتگران این قدر درباره مسایل و مشکلات صحبت کرده اند و مسئولان نشنیده اند که عادت کرده‌ایم روی پای خودمان بایستیم. این در حالی است که تولیدکنندگان معمولا تولیدکنندگان باید با یک افق دید 10 ساله کار می کنند و هر شرکتی برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دار ند. اما در کشور ما بر روی هیچ کدام از این برنامه ها  نمی توانند کار کنند چون اتفاقات پیش‌بینی نشده ای مانند گرانی ناگهانی بنزین سوخت هر کدام از این برنامه ریزی ها را عملا منحرف می کند و بر همین اساس اکثر تولیدکنندگان دچار روزمرگی شدند.

 

وی افزود: ما تولیدکنندگان علاوه بر مشکلات کلان کشور یک سری مشکلات هم در درون خودمان داریم؛ اکثر تولیدکنندگان بزرگ درگیر تفکرات و فلسفه تولید هستند و به این نتیجه نرسیده اند که محصول به دست چه کسی می رسد و چه تفکری درباره محصول وجود دارد تا مخاطب هدف از محصول استفاده کنند.

 

امیر حسین عباسیان  با اشاره به تولید ملی و برند ملی گفت: تولید ملی چه نوع تولیدی است؟ تولیدی که من ایرانی با افتخار از آن استفاده کنم چیست؟  تولیدکنندگان ما همه چیز را تولید می بینند و نرفته اند برندهای معتبر دنیا را بررسی کنند ببینند آنها چگونه تولید می کنند، برند در کشور ما تنها یک لوگو تایپ است، در صورتی که برند یک هویت است و چیزی که درباره آن صحبت نمی شود همین هویت است؛ این هویت یک هویت بصری و ذهنی دارد؛ در بهترین حالت در تولیدات ما تنها هویت بصری را در نظر گرفته اند، بخشی از هویت بصری به مسئله بسته بندی بر می گردد. چند کالای ایرانی تولید ملی می شناسید که بسته بندی مناسب داشته باشند. برندی که برای آن هویت ذهنی در نظر گرفته نشده است حتی اگر بسته بندی خیلی مناسبی داشته باشد نمی تواند موفق باشد.

 

سومین نمایشگاه دوسالانه طراحان بسته بندی ایران از 6 تا 16 دیماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما روزنامه کانون های مساجد اردبیل قرآن کریم روزنامه ها نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس نرخنامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۴ هزار و ۴۰۰ تومان، ۲۰ عددی ۶۲ هزار تومان، ۱۵ عددی ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ۹ عددی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسند.

کد خبر 6086387

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • قد هوش مصنوعی کی به قامت دانایی انسان می‌رسد؟
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین