Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیما حاجی پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بارها مشاهده شده که عده ای به صورت غیر مجاز اقدام به برگزاری دوره های آموزشی پاراگلایدر و پاراموتور کرده و با جان مردم بازی می کنند که گزارشهای لازم را به مراجع قانونی ارائه دادیم.

وی با بیان اینکه هیات انجمن های ورزشی در طول سال دوره های آموزشی برای ورزش های هوایی برگزار می کند گفت: بعضی از رشته ها همچون پاراگلایدر و پاراموتور چون تخصصی هستند نیاز به آموزش دارند و اینگونه نیست که علاقه‌مندان این رشته یک روزه حرفه ای شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات انجمن های ورزشی خوزستان گفت: ما در طول سال فراخوان می دهیم تا افرادی که قصد فعالیت در رشته های هوایی  دارند ابتدا زیر نظر مربیان هیات، دوره های آموزشی را بگذرانند. حتی دوره های تخصصی برای خلبانان برگزار می کنیم که با استقبال خوبی مواجه می شود.سال گذشته جشنواره بازی های هوایی را در اهواز برگزار کردیم ولی چون هزینه های آموزش این رشته زیاد بوده معمولا به صورت موردی استقبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۰۰ ورزشکار سازمان یافته در استان داریم همچنین پنج هزار ورزشکار غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت می کنند افزود: ۱۹ انجمن و۶۱ رشته ورزشی تحت پوشش را اداره می کنیم که به لحاظ نیروی انسانی جزو هیات های پرجمعیت ورزش کشور شناخته شده ایم.  رشته های تحت پوشش هیات، آینده دار هستند و می توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند ضمن اینکه در بخش بانوان هم گام‌های موثری برداشته شده و بانوان در اکثر رشته های مذکور در مسیر پیشرفت و بالندگی گام بر می‌دارند. 

حاجی پور افزود: با توجه به منابع مالی محدودی که داریم به سختی در انجمن ها فعالیت می کنیم و بیشتر هزینه های هیات از سوی اسپانسرها تامین می شود. ما در انجمن های کیک بوکسینگ واکو، موی تای، اسپوکس، دارت، فوتبال روی میز، ورزش های هوایی همچون پاراگلایدر و پاراموتور، جت اسکی، اسکی روی آب و رزم آوران بسیار فعال هستیم.

وی افزود: با برنامه ریزی که انجام دادیم در بهمن ماه سال جاری به احتمال زیاد میزبان مسابقات رزم آوران کشور در بندر امام خمینی (ره) هستیم همچنین بنا داریم مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور را در بهمن ماه به میزبانی اهواز برگزار کنیم.

رییس هیات انجمن های ورزشی خوزستان ادامه داد: در تدارک برگزاری جشنواره ورزش‌های هوایی کشور در یکی از رشته های پاراگلایدر و پاراموتور، در اسفندماه به میزبانی اهواز هستیم همچنین با همکاری هیات بهبهان بنا داریم در بهمن ماه یک دوره مسابقات سقوط آزاد در این شهرستان داشته باشیم.

وی به حضور سه ورزشکار خوزستانی در مسابقات آسیایی موی تای جوانان در ابوظبی اشاره کرد و گفت: امیرمحمد جهانگیری، نوید رشیدی ، و شادی چکی نژادیان به عنوان بازیکن و خانم ژاله بلواسی به عنوان مربی تیم ملی در این پیکارها حضور دارند که امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 تیم ملی دوره های آموزشی شادی منابع مالی نیروی انسانی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باتوجه به سیاست‌های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه‌ای که صبح امروز بین حسین پورمحمدی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیئت سوارکاری شهرستان برگزار شدمقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم‌های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته