Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب برپا گردیده است، فعالیت‌های پژوهشی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در حوزه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم افزاری در معرض دید عموم قرار گرفت.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در مراسم گشایش این نمایشگاه با اشاره به حرکت پلیس به سمت پژوهش‌محوری گفت: پلیس تلاش دارد تا با حرکت علمی در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی تحول عظیمی در حوزه مأموریت‌های خود ایجاد کند چرا که استفاده از شیوه‌های قدیمی، در مقابله با جرائم، پاسخگوی نیاز امروز جامعه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار کیومرث عزیزی افزود: حرکت به سمت استفاده از مباحث علمی و پژوهش محور، خدمات گسترده‌تری را به جامعه ارائه کرده و از امنیت پایدار جامعه حراست کند.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به منظور ارتقاء جایگاه تحقیق و پژوهش، از توان علمی افراد حقیقی و حقوقی و سازمان‌های مختلف از جمله مراکز دانشگاهی استفاده کرده و از تحقیقاتی که کارکرد پلیس را افزایش دهد، حمایت می‌کند.
وی با اشاره به لزوم تبیین گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف گفت: نیروی انتظامی تلاش دارد تا با تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه امنیت و کارکردهای پلیس و ارائه نتایج تحقیق و پژوهش‌های این حوزه، کارکردهای خود را ارتقاء داده و مردم را از دستاوردهای آن برخوردار سازد.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروی انتظامی در هفته پژوهشی و در حسینیه سیدالشهداء شهدای گمنام واقع خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید رسولجو پذیرای عموم مردم است.
۲۳ تا ۲۹ آذر هفته پژوهش نام دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اجتماعی و فرهنگی انقلاب رهبر معظم انقلاب شهید بهشتی نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است.

وی افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرایند آماده سازی بخش ها مطابق جدول زمانبندی انجام شود و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره برداری باشد.

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه همچنین با بیان اینکه هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم انجام شده است، بیان کرد: برگزاری جلسه‌های مختلف با این سازمان‌ها و نهادها در حال برگزاری است و به تناوب بازدید از محل نمایشگاه و بازدید مکان استقرار دستگاه ها نیز انجام خواهد شد.

به گفته تیموری نقشه اولیه جانمایی بخش‌های مختلف از جمله ناشران داخلی، ناشران خارجی و فعالیت‎های فرهنگی در اختیاران مدیران این کمیته‌ها قرار گرفته است و به زودی عملیات انتقال تجهیزات به مصلی نیز آغاز می‎شود تا چیدمان داخلی مصلی برای نمایشگاه شکل بگیرد. 

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • مسأله حجاب و اهمیت همگرایی ملی
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد
  • طرح پژوهشی نقشه‌برداری فرهنگی انجام شد
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • تصویب ۹ طرح پژوهشی کاربردی در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد