Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، باشگاه پرسپولیس در حال حاضر آن قدر مشکل مالی زیادی دارد که حتی می تواند منجر به جدایی گابریل کالدرون و چند بازیکن این تیم از جمله بشار رسن شود. هافبک عراقی که عملکرد خوبی داشت و توانست در مقابل ذوب آهن نیز یک پاس گل دهد، حالا در شرایطی که حسابی در ترکیب تیم کالدرون جا افتاده، احتمال دارد عدم پرداخت حقوقش منجر به تصمیمی جدید از سوی او شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته عجیب این است که علاوه بر عدم پرداخت حتی یک دلار در فصل جاری، رسن 30 درصد نیز از فصل گذشته طلب دارد. نکته دیگر نیز این که در موضوع بشار، انتقال پول با مشکل بانکی و تحریمی مواجه نیست و در واقع اگر باشگاه پرسپولیس، مبلغ را تامین کند، می تواند به صورت نقدی در اختیار هافبک شماره پنج عراقی قرار دهد.

 

سال گذشته در همین روزها، بشار رسن به نیم فصل پایانی قراردادش نزدیک می‌شد و پیشنهادی 800 هزار دلاری از ام صلال داشت. باشگاه قطری تلاش می‌کرد تا رسن را راضی به جدایی از پرسپولیس کند اما در همان مقطع سرخپوشان به پیشنهاد مدیربرنامه بشار قرارداد او را تمدید و رسانه ای کردند. اگرچه این قرارداد فاقد اعتبار بود اما به هر حال باعث شد تا پیشنهادات رسن از بین بروند و سرانجام او در تابستان با سرخ ها به شکلی رسمی تمدید کرد.

 

حالا با وجود این که یک نیم فصل از قرارداد این بازیکن باقی مانده ولی تاخیر در پرداخت حقوق او سبب شده تا بشار بتواند به راحتی قراردادش را فسخ کند و جدا شود. البته هنوز پیشنهادی به این بازیکن نرسیده ولی تا هفته آینده و پس از بازی با نساجی، احتمالا تکلیف او روشن می‌شود و پیشنهادات جدید نیز فرا می‌رسند.

 

در این میان به نظر می آید جا به جایی مدیر عامل در باشگاه پرسپولیس نیز کمکی به بهبود وضعیت مالی تیم نکرده و محمدحسن انصاری فرد به رغم مصاحبه های فراوان مبنی بر این که پرسپولیس مشکل مالی زیادی ندارد،هنوز نتوانسته پرداختی قابل توجهی به بشار و دیگر بازیکنان پرسپولیس داشته باشد و اگر این عدم پرداخت ادامه پیدا کند، یک خارجی دیگر هم از ایران خواهد رفت. نکته زمانی جدی می شود که رسن در ماه های گذشته چند پیشنهاد از قطر، عربستان و ترکیه داشته است.

 

به تمام این ها اضافه کنید که بشار به دلیل عدم صدور مجوز حضورش در جام خلیج فارس، از باشگاه پرسپولیس گلایهمند است. چرا که این تورنمنت از اهمیت زیادی برای فوتبالیست های کشورهای عربی برخوردار است و بشار نیز می‌خواست در جام جهانی کوچک عرب ها، خود را نشان دهد.

 

حال باید دید بشار در این فرصت یک هفته ای درصورتی که انصاری‌فرد نتواند پرداختی به او داشته باشد باز هم صبوری خواهد کرد یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بشار رسن محمد حسن انصاری فرد پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

شهباززاده حالا سالهاست که در فوتبال ایران حضور دارد و یکی دو سال هم در این بین به ترکیه و قطر رفت، اما اگر چند سال بعد که فوتبالش تمام شده و احتمالا وارد عرصه مربیگری شده از او درباره بهترین سال فوتبالی‌اش بپرسند، به لیگ بیستم اشاره خواهد کرد که زیر نظر محرم نویدکیا توانست با به ثمر رساندن ۲۰ گل بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر شود.

حضور شهریار در لیگ بیست و سوم شرایط سجاد را در استراتژی محرم نویدکیا به هم ریخت و در سالی که او خیلی در گلزنی موفق نبود، پس از جدایی محرم او هم راه جدایی در پیش گرفت. با این حال حتی جدایی از سپاهان و پیوستن به استقلال نتوانست سجاد را به روز‌های خوب برگرداند و او در پایان فصل در حالی استقلال را ترک کرد که در ترکیب بهترین خط تهاجمی لیگ حتی یک گل هم نزده بود.

این ماجرا برای سجاد در مس رفسنجان زیر نظر ساکت الهامی هم ادامه دار بود، تا اینکه محرم نویدکیا از راه رسید و بار دیگر سجاد به مرد اول خط هجومی این مربی تبدیل شد؛ تغییر و تحولاتی که سبب شده او حالا یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ برتر باشد تا علاوه بر به ثمر رساندن ۳ گل، در ارسال پاس گل هم موفق عمل کند. مثل همین بازی آخر که پاس گل سعید واسعی و تک گل سه امتیازی مسابقه را با یک ضربه سر تماشایی مهیا کرد.

مس رفسنجان با محرم نویدکیا روی دور موفقیت قرار دارد و در این بین سجاد هم به فرم خوبی رسیده و این روز‌ها با انگیزه زیادی برای دو دیدار برابر پرسپولیس و سپاهان تمرین می‌کند؛ جایی که می‌تواند مقابل دو غول فوتبال ایران بیشتر از گذشته فرم خوب و ایده‌آل خود را به رخ بکشد. مس با سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت خواهد کرد و در هفته پایانی مسابقات هم در آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان