Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@06:18:33 GMT

استشمام دو بوی نامطبوع در یک روز در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۸۵۰

آفتاب‌‌نیوز :

چند روزی است که بوی نامطبوع برای ساعاتی شهروندان تهران را می‌آزارد. این وضعیت ناخوشایند دیروز و پریروز (۲۳ و ۲۴ آذرماه) هم حکفرما شد. به گفته محسن روشنی میزان غلظت آلاینده دی‌اکسید گوگرد در ایستگاه شهرری واقع در منطقه ۲۰ پیش از ظهر یکشنبه (۲۳ آذرماه) با افزایش قابل ملاحظه‌ای روبرو شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: روز گذشته (۲۴ آذرماه) حدود ساعت ۱۱ تا ۱۴ بوی نامطبوعی در برخی مناطق استان تهران استشمام شد و میزان دی اکسید گوگرد در بعضی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا مانند مسعودیه، شهر ری،شهید محلاتی و پیروزی افزایش پیدا کرد بنابراین مانند بوی استشمام شده در دو روز قبل ( ۲۳ آذرماه) بود.

مدیر واحد پایش آلودگی هوا و صدای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان این که دیروز عصر در برخی مناطق شهر تهران دوباره بوی نامطبوعی استشمام شد، گفت: میزان دی اکسید گوگرد این «بو» بالا نبود و هنوز نمی‌توانیم به طور قطعی درباره ترکیبات آن اظهارنظر بکنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بوی نامطبوع تهران آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت فعالیت مترو پایتخت در شب‌های قدر

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، رضا محمد نژاد اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

کد خبر 739543

دیگر خبرها

  • هوای تهران در وضعیت «پاک» قرار دارد
  • هوای تهران در وضعیت «پاک»
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • اسکان نوروزی در ۷ بوستان پایتخت + آدرس
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • هشدار به پایتخت‌نشینان؛ وزش باد شدید در تهران
  • تبدیل کربن دی اکسید به سوخت با کمک مس
  • افزایش ساعت فعالیت مترو پایتخت در شب‌های قدر
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان
  • ثبت هوای پاک در پایتخت