Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:17:43 GMT

همیشه بین دو راهی کار و ورزش قرار می‌گیرم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۹۷۷

همیشه بین دو راهی کار و ورزش قرار می‌گیرم

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش دو صحرانوردی ایران با اشاره به در پیش بودن مسابقات آسیایی هنگ کنگ در فروردین گفت: به واسطه کارم نمی‌توانم چندماه مرخصی بگیرم و در اردوها باشم، برای همین اگر مسئولان فدراسیون موافقت کنند، تمریناتم را در کرمانشاه انجام می‌دهم و برای اعزام به مسابقات هم از مرخصی‌هایم استفاده می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایون همتی در گفت و گو با ایسنا، به یازده سال حضورش در تیم ملی دو صحرانوردی ایران اشاره کرد و گفت: در این سالها به خاطر علاقه‌ای که به رشته‌ام داشتم، تمام تلاشم را کردم که  بهترین نتایج را در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی بگیرم و فکر می‌کنم تا حدودی همینطور هم شده باشد.

دارنده سه مدال طلای مسابقات قهرمانی کارگران جهان اضافه کرد: همیشه برای رفتن به مسابقات سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوم و خیلی وقت‌ها سر دو راهی انتخاب بین کارم یا ورزشم قرار می‌گیرم.

این ورزشکار که در بخش آتش نشانی پتروشیمی کرمانشاه مشغول به کار است، عنوان کرد: هربار که می‌خواهیم به مسابقات برون مرزی اعزام شویم، از حداقل یکی دو ماه قبل باید در اردوهای تیم ملی حاضر باشیم تا بتوانیم با آمادگی زیادی به مسابقات اعزام شویم، اما بواسطه کارم برای  حضور در اردوها با مشکلاتی مواجه می‌شوم.

وی افزود: فروردین سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ کنگ را در پیش داریم و از یکی دو ماه قبل هم باید در اردو حاضر باشیم، اما احتمال دارد بخاطر کارم نتوانم در این اردوها حضور داشته باشم و اکنون هم بین این دو راهی قرار دارم.

دارنده سه مدال برنز قهرمانی آسیا اضافه کرد: سابقا مسئولان پتروشیمی برای حضورم در مسابقات همکاری خوبی داشتند، اما از چندی قبل این همکاری کمرنگ شده و دیگر نمی‌توانم ماموریت ورزشی بگیرم.

وی تصریح کرد: زمانی که مسابقه  داریم، تنها از مرخصی‌هایم استفاده می‌کنم و به مسابقات اعزام می‌شوم، اما برای حضور در اردوها در صورتی که مسئولین فدراسیون موافقت کنند در کرمانشاه تمریناتم را انجام می‌دهم.

همتی در خصوص انجام تمریناتش در کرمانشاه اظهار کرد: هرچند گاها در پارک شرقی تمریناتم را انجام می‌دهم، اما بهترین جایی که همیشه تمرینات خوبی را در آن دارم، تپه‌های سراب قنبر است که شرایط مناسبی برای تمرین دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان هیات دوومیدانی کرمانشاه همواره خوب حمایتم کرده‌اند، عنوان کرد: علاقه زیادی به رشته‌ام دارد و هیچگاه روی مادیات آن حساب نکرده‌ام، اما گاها بین کارم و رشته‌ام باید کارم را انتخاب کنم تا بتوانم مخارج زندگی‌ام را تامین کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دو صحرانوردی كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات مجتمع‌های بین راهی را اعلام کنید

ایسنا/البرز مسئول مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از نیمه اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ۱۴۰۳، با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران نوروزی ۱۲۴ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان البرز انجام شده است.

به گزارش ایسنا، مریم یوسف‌زاده روز چهارشنبه هشتم فروردین با اشاره به اینکه بازدید از مراکز خدماتی رفاهی بین راهی البرز از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و با هدف اجرای هرچه بهتر این طرح، قبل از آغاز سفرهای نوروزی مجتمع‌های خدماتی رفاهی این استان با اقدامات ویژه‌ای به استقبال بهار و مسافران نوروزی رفتند.

این مسئول با بیان اینکه برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها می‌شود، گفت: در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در البرز، توضیح داد: از زمان آغاز این طرح تا روز هفتم فروردین سال جاری ۱۲۴ بازدید توسط کارشناسان این اداره‌کل از این مراکز انجام شده است.

یوسف‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه این بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروزی به طور مستمر انجام می‌شود، گفت: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • تخلفات مجتمع‌های بین راهی را اعلام کنید
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • فیروزه محمدزمانی؛ پرواز بانوی تاریخ ساز از زمین به آسمان | آن هایی که از دست دادیم
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی