Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@00:33:16 GMT

واکنش مهناز افشار به توییت جلیل محبی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۴۰۴۲

مهناز افشار که مدتی پیش از کشور خارج شده و اخیرا به تبلیغ علیه نظام متهم شده است به توییت جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر  واکنش نشان داد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در توییتی نوشته بود: پیامبر صلی الله علیه وآله و سلم فرمودند اگر ببینید زن و مردی در حال گناهند چه می‌کنید. یکی از صحابه گفت با این شمشیر گردنشان را می‌زنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رو به علی علیه السلام فرمود علی جان تو چه می‌کنی؟ گفت با ردایم رویشان را می‌پوشانم. پیامبر فرمود: لافتی الا علی ... دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این توییت را با هشتگ زهرا امیر ابراهیمی منتشر کرده است. زهرا امیر ابراهیمی اخیرا در برنامه‌ای ماهواره‌ای از آنچه بر او پس از توزیع یک فیلم خصوصی گذشته پرده برداشته و عامل توزیع این فیلم را معرفی کرده است.

مهناز افشار در واکنش به این توییت نوشت: دو بار بابت شکایت از طرف نهاد شما در مورد دختران خیابان انقلاب و احترام به حق انتخاب زن بازخواست شدم و همچنان با چنین اتهاماتی احضاریه دارم. کاش اگر این شما هستید کمک کنین زنان و دخترانمان بابت زن بودنشان اینقدر مورد بی مهری و بی عدالتی قرار نگیرند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GU8 برچسب ها: مهناز افشار ، جلیل محبی ، ستاد امر به معروف و نهی از منکر

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مهناز افشار جلیل محبی ستاد امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها را از اقدامات دولت نامیده است.   وی در پاسخ به یک کاربر گفته است؛ اون متن مرکز پژوهش‌ها کنار رفت متن آقای بانکی پور تصویب شد که هنوز قانون نشده، این اقدامات هم کار دولت است بر مدار سابق.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود